Οικονόμου: Νέα καμπάνια ενημέρωσης για τους εμβολιασμούς κατά του κοροναϊού
Στη βελτίωση του ισχύοντος νομικού πλαισίου, στοχεύει η τροπολογία για την απευθείας σύναψη συμβάσεων του Δημοσίου με τα ΜΜΕ, για την προβολή και καταχώριση διαφημιστικών μηνυμάτων, σύμφωνα με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου.
Παρουσιάζοντας την τροπολογία, που εντάχθηκε στο συζητούμενο νομοσχέδιο για τις στρατηγικές επενδύσεις και τους τεχνοβλαστούς, ο κ. Οικονόμου είπε ότι, και με το ισχύον ΠΔ 261/97 προβλεπόταν η δυνατότητα του Δημοσίου (υπουργείων) να συνάπτουν απευθείας συμβάσεις με τα ΜΜΕ, υπήρχε ωστόσο ανάγκη αποσαφήνισης.
Με τη νέα ρύθμιση δίνεται η δυνατότητα στα υπουργεία να πληρώσουν απευθείας τα ΜΜΕ για την προβολή και την καταχώρηση του διαφημιστικού μηνύματός τους, με βάση το «media plan» που θα καταθέτει ο ανάδοχος, ο οποίος θα προκύπτει από διαγωνιστική διαδικασία, εξήγησε ο κ. Οικονόμου.
Τέλος, ο κ. Οικονόμου είπε ότι για τους (ίδιους) λόγους της νομικής ασφάλειας, της ταχύτητας και της επιπλέον διαφάνειας, η ρύθμιση καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς πληρωμές του 2021.
«Η κατάθεση της τροπολογίας κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να προχωρήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες χωρίς τα προβλήματα, τις γραφειοκρατίες, και τις ασάφειες που υπήρχαν το προηγούμενο διάστημα, ώστε να τρέξουμε άμεσα και γρήγορα μια τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης για την ανάγκη επέκτασης της εμβολιαστικής κάλυψης με την 1η και 3η δόση» είπε χαρακτηριστικά.
Στην ερώτηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Χαρίτση για την ανάγκη αναδρομικότητας της ρύθμισης αλλά και την εκτίμηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ελληνικής Λύσης Κ. Χήτα για «ομολογία αδιαφάνειας» από την κυβέρνηση, ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι «προφανώς και (η τροπολογία) δεν συνιστά παραδοχή αδιαφάνειας: Οι προηγούμενες καμπάνιες έγιναν με βάση ειδικές υπουργικές αποφάσεις που είναι σε ισχύ, με βάση το ΠΔ 261/97. Αυτό που κάνουμε είναι να δημιουργούμε μια πιο σαφή νομική βάση, χωρίς καθυστερήσεις και γραφειοκρατίες. Ενημέρωσε μάλιστα τη Βουλή ότι μεγάλο κομμάτι της καμπάνιας που έχει τρέξει το προηγούμενο διάστημα, για γραφειοκρατικούς λόγους, δεν έχει καταστεί ακόμα σαφές να αποπληρωθεί. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που προβλέπουμε την ισχύ της τροπολογίας, για όποια καμπάνια έχει γίνει από πλευράς δημοσίου από το 2021 και μετά. Για καθαρά τεχνικούς λόγους». «Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο» είπε ο κ. Οικονόμου.