Σύνταγμα: Τι αποκάλυψε η διερμηνέας νοηματικής που έγινε viral στην αλλαγή του χρόνου
Η Σοφία Ρομπόλη, διερμηνέας νοηματικής γλώσσας, μίλησε για την εμπειρία της στην εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων στο Σύνταγμα για την αλλαγή του χρόνου, καθώς και για την εμφάνισή της που έγινε viral.«Δεν είναι η πρώτη φορά που το έκανα αυτό, το έχουμε κάνει κι άλλες χρονιές. Φέτος, όμως, ήταν η πρώτη χρονιά που καθ’ ολοκληρίαν έγινε μετάδοση από το Youtube του City of Athens, του Δήμου Αθηναίων, και από το Facebook», είπε στην εκπομπή της ΕΡΤ, Στούντιο 4, για την εμφάνισή της που έγινε viral, και συνέχισε:«Νομίζω ότι πρέπει με έναν τρόπο να αποδώσω εκείνη τη στιγμή αυτό που συμβαίνει πάνω στη σκηνή και όταν έχω και πάρα πολύ ωραίους καλλιτέχνες, όπως ο Φοίβος Δεληβοριάς, η κυρία Φριντζήλα, η Μποφίλιου, φωνάρες όλοι, ο Αλευράς, ο οποίος έδινε πόνο, να είμαι εγώ έτσι σαν να λέω ειδήσεις; Δεν γίνεται. Με βλέπετε στο παράθυρο των ειδήσεων και είμαι λίγο μαζεμένη, τώρα εκεί…».
Η ίδια περιέγραψε ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι απαιτητικό σωματικά και γι’ αυτό κάνει πολλή γυμναστική και φροντίζει σε μεγάλο βαθμό το σώμα της.
«Είχε έναν βαθμό δυσκολίας. Το σωματικό κομμάτι το φροντίζουμε, νομίζω, όλοι όσοι κάνουμε αυτή τη δουλειά. Εγώ προσωπικά με πάρα πολλή γυμναστική, με πάρα πολύ τρέξιμο, κάνω πιλάτες, κάνω διάφορα, κολύμπι κατά κύριο λόγο, πρώτον για να φεύγουν τα νεύρα μου, γιατί δεν είναι εύκολη αυτή η δουλειά, και δεύτερον για να φροντίζω το σώμα».
Ακόμα, υπογράμμισε πως χρειάστηκε πολλή μελέτη και ώρες προβών για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου.
«Πρέπει να τονίσω ότι σε αυτό το βαριετέ έπρεπε να δοθεί αυτή η αναφορά που δεν υπήρχε στους κωφούς συμπολίτες, της έννοιας “βαριετέ”, της εναλλασσόμενης σκηνής των καλλιτεχνών και τη σωματική συμπεριφορά, τη φωνή τους, ανά δεκαετίες. Είναι πολύ διαφορετικό να τραγουδάει κάποιος το 2024… Το κατάφερα με πάρα πολλή μελέτη. Έκανα πολλές ώρες μόνη μου πρόβες, έκανα δύο πρόβες με τους υπόλοιπους, άκουγα όμως, γιατί αυτό που είναι πολύ σημαντικό σε εμάς είναι να ακούσουμε, να κατανοήσουμε τι θέλει να πει ο σκηνοθέτης».