Μετρό Θεσσαλονίκης: “Προβλέπεται από το νόμο η απευθείας ανάθεση”-Εξηγήσεις Ταχιάου για το λογότυπο
Εξηγήσεις μετά το σάλο που ξέσπασε για το κόστος και την απευθείας ανάθεση που αφορά στο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, έδωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, αρμόδιος για τις υποδομές Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στον Talk Radio 98,9 by Alpha και στον Νίκο Παναγιωτόπουλο, τονίζοντας πως προηγήθηκε ανοιχτός διαγωνισμός ο οποίος κρίθηκε άγονος και εν συνεχεία ακολούθησε η απευθείας ανάθεση.
«Υπήρχε ανοιχτός διαγωνισμός, με μια διαδικασία που είχε ξεκινήσει από το δεύτερο τρίμηνο του έτους, κατατέθηκαν 8 προσφορές, ο διαγωνισμός κρίθηκε άγονος, καθώς δεν εξυπηρετούσε τις ανάγκες και προχώρησε η απευθείας ανάθεση, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από τον νόμο» τόνισε ο κ. Ταχιάος, ενώ σε ερώτηση για τις αντιδράσεις που εκφράστηκαν από το σύλλογο Αρχιτεκτόνων, απάντησε πως πρόκειται για μια συντεχνιακή αντιμετώπιση του θέματος.
Στην ερώτηση γιατί δεν ανατέθηκε η δημιουργία λογοτύπου στη Σχολή Καλών Τεχνών ο κ. Ταχιάος, είπε πως δεν έχει σχέση η Σχολή με το συγκεκριμένο έργο. Πρόσθεσε πάντως πως οι ίδιοι οι γραφίστες αντέδρασαν τονίζοντας πως η δημιουργία λογοτύπων είναι δουλειά γραφίστα.
Τέλος ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, υπεραμύνθηκε του αισθητικού αποτελέσματος, σημειώνοντας πως πρόκειται για ένα κομψότατο «Μ» που συνδυάζει το πεζό βυζαντινό «μ» με μια μοντέρνα ματιά , τόνισε πως αν και ο ίδιος δεν ήταν στην αρμόδια επιτροπή που ενέκρινε το συγκεκριμένο λογότυπο, ωστόσο είχε δει και τα 8 λογότυπα που κατατέθηκαν, τα οποία όπως είπε δεν ήταν καλά. Ο κ. Ταχιάος ερωτηθείς σχετικά τόνισε πως το λογότυπο έχει κατοχυρωθεί διεθνώς.