Παπαδημούλης: “Όταν κυβερνάς τέσσερα χρόνια ούτε πίσω από τον σταθμάρχη μπορείς να κρυφτείς, ούτε πίσω από τις διαχρονικές ευθύνες”
«H μισή και καθυστερημένη συγγνώμη του Μητσοτάκη για το έγκλημα, εξανεμίστηκε από το ξύλο και τα χημικά εναντίον των χιλιάδων ανθρώπων που συγκεντρώθηκαν στο Σύνταγμα απαιτώντας την αλήθεια»
“Επί τέσσερα χρόνια ο Μητσοτάκης πολιτεύεται με βάση την επικοινωνία και όχι την ουσία. Το έγκλημα, όμως, που είχε προαναγγελθεί, οδηγεί σε κατάρρευση την δήθεν διαχειριστική ικανότητα του ίδιου και των ‘αρίστων’ του»
«Στο τέλος 2019 η κυβέρνηση Μητσοτάκη τροποποίησε τους όρους της σύμβασης για το σιδηρόδρομο με τους Ιταλούς και τους χάρισε 800 εκατ. ευρώ, συν τη δυνατότητα να μην αποζημιώνουν τα θύματα σιδηροδρομικών δυστυχημάτων – Αυτά μυρίζουν όχι μόνο ανεπάρκεια, αλλά ενδεχομένως και διαπλοκή»
Συνέντευξη Δημ. Παπαδημούλη στον τ/στ OPEN («Ώρα Ελλάδος»)
«Δεν επιτρέπεται το πένθος να κρύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα», διεμήνυσε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και Αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου, Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN.
«Αυτή την ώρα χρειάζεται σοβαρότητα, αυστηρότητα και ευθύνη, όχι μικροπολιτικός και κομματικός καυγάς. Και σίγουρα όχι τυμβωρυχία πάνω στις ζωές που χάθηκαν -αν και αυτή, δυστυχώς, την έκανε επί πτωμάτων η ΝΔ και για το Μάτι και για τη Μάνδρα. Εμείς δεν θα το κάνουμε αυτό», είπε ο ίδιος.
Συγκεκριμένα υπογράμμισε: «Δεν επιτρέπεται το πένθος να κρύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Ο κ. Μητσοτάκης που τις πρώτες ώρες έσπευσε να κρυφτεί πίσω από το ανθρώπινο λάθος, πέντε μέρες μετά, εισπράττοντας την οργή της κοινωνίας, είπε μισή συγγνώμη την οποία του ετοίμασαν οι επικοινωνιολόγοι του, και η οποία εξανεμίστηκε από το ξύλο και τα χημικά εναντίον των χιλιάδων ανθρώπων που συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν την απαίτησή τους για αλήθεια».
«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τέσσερα χρόνια πολιτεύεται με βάση την επικοινωνία και όχι την ουσία, το έγκλημα, όμως, που είχε προαναγγελθεί οδηγεί σε κατάρρευση την επιμελημένη προσπάθεια ανάδειξης της δήθεν διαχειριστικής ικανότητας του πρωθυπουργού», υπογράμμισε ο Δημ. Παπαδημούλης.
Σύμφωνα με τον ίδιο: «Προφανώς και υπάρχουν ευθύνες και σε παλαιότερες κυβερνήσεις, αλλά όταν κυβερνάς τέσσερα χρόνια ούτε πίσω από τον σταθμάρχη μπορείς να κρυφτείς, που φαίνεται ότι ήταν ρουσφέτι της ΝΔ, ούτε πίσω από τις διαχρονικές ευθύνες. Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί σε αυτή τη χώρα δεν μπορεί ένας που κυβερνά τέσσερα χρόνια να κάνει ρουσφέτια τύπου “σταθμάρχη” και να μην μπορεί να πει ειλικρινά γιατί δεν έκανε αυτά που είχε υποσχεθεί. Δυστυχώς ο κ. Μητσοτάκης τέσσερα χρόνια τώρα ασχολείται περισσότερο με την εικόνα του παρά με την ουσία. Ναι, δεν τα παρέλαβε όλα τέλεια αλλά είχε υποσχεθεί το 2021 να έχει τελειώσει με το έργο και είμαστε στο 2023 και έγινε ένα έγκλημα».
Ακόμη τόνισε: «Να μας απαντήσουν γιατί στις 20 Φεβρουαρίου ο κ. Καραμανλής ο τρίτος κατήγγειλε στη βουλή βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. που του έθετε θέματα ασφαλείας στα τρένα, ενώ γνώριζε τα πάντα, και ενώ στις 15/2 η Ελλάδα είχε παραπεμφθεί το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί δεν είχε εφαρμόσει την ευρωπαϊκή Οδηγία. Να θυμίσω ότι ο ίδιος έδωσα την παραπομπή της χώρας μας στη δημοσιότητα και δεν έπαιξε σε κανένα κανάλι».
Ο Δημ. Παπαδημούλης επισήμανε ότι «υπάρχουν από χθες έγγραφα που λένε ότι στο τέλος 2019 η κυβέρνηση Μητσοτάκη τροποποίησε τους όρους της σύμβασης για το σιδηρόδρομο με τους Ιταλούς και τους χάρισε 800 εκατ. ευρώ, ενώ με αρμόδιο υπουργό τον κ. Κεφαλογιάννη έδωσε τη δυνατότητα να μην αποζημιώνουν οι Ιταλοί τα θύματα σιδηροδρομικών δυστυχημάτων. Λειτούργησε δηλαδή επ’ ωφέλεια των Ιταλών και σε βάρος των συμφερόντων των θυμάτων. Όλα αυτά μυρίζουν όχι μόνο ανεπάρκεια, αλλά ενδεχομένως και διαπλοκή».
Μάλιστα, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. επισήμανε ότι η επιτροπή Γεραπετρίτη ορίστηκε για να βγάλει ένα βολικό για την κυβέρνηση πόρισμα πριν τις εκλογές, και ζήτησε να πάψει να υπάρχει ώστε να αναλάβει η δικαιοσύνη.
Τέλος τόνισε ότι «έχουν μεγάλη ευθύνη και οι δημοσιογράφοι και τα μεγάλα ΜΜΕ γιατί δεν ανέδειξαν ή και έθαψαν τις μεγάλες προειδοποιήσεις για την ασφάλεια των τρένων, ενόσω είμαστε τελευταίοι στους 27 της ΕΕ».