MEDIA: Ο νέος ισχυρός “πολυεθνικός” παίκτης στα Βαλκάνια – Πώς μπήκε στην ελληνική αγορά

 MEDIA: Ο νέος ισχυρός “πολυεθνικός” παίκτης στα Βαλκάνια – Πώς μπήκε στην ελληνική αγορά

Στα χέρια πολυεθνικών ομίλων περνά σταδιακά ο έλεγχος των μέσων ενημέρωσης και του τομέα τομέα τηλεπικοινωνιών στα Βαλκάνια – όπως έχει ήδη συμβεί σε πολλές χώρες της κεντροανατολικής και της δυτικής Ευρώπης.

Νέος ισχυρός “παίκτης” σ’ αυτή την αγορά αναδεικνύεται το επενδυτικό fund BC Partners (BCP), που πραγματοποιεί συνεχείς εξαγορές εταιρειών media και παραγωγής-διάθεσης ραδιοτηλεοπτικού περιεχομένου, μέσω της θυγατρικής United Group.

Μετά την πρόσφατη απόκτηση της ελληνικής Forthnet και της συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας NOVA, έκανε ένα ακόμα βήμα εδραίωσης του πρωταγωνιστικού ρόλου του στην περιοχή, εξαγοράζοντας την Nova Broadcasting Group που είναι ο μεγαλύτερος όμιλος “εμπορικών” media στη Βουλγαρία. Το deal ανακοινώθηκε χθες και αναμένεται να ολοκληρωθεί το επόμενο τρίμηνο, μετά τις αναγκαίες εγκρίσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και άλλων εποπτικών αρχών.

Η συμφωνία περιλαμβάνει την Net Info, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα της Βουλγαρίας, η οποία παρέχει ενημέρωση και ψυχαγωγία στο 80% του βουλγαρικού πληθυσμού.

Η Nova Broadcasting μεταδίδει επίσης 10 τηλεοπτικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του εθνικού δικτύου NOVA TV, ενώ ελέγχει τέσσερις ραδιοφωνικούς σταθμούς και πολλά ΜΜΕ μικρότερης εμβέλειας.

Οπως δήλωσαν οι επικεφαλής της United Group, οι επενδύσεις σε media στις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης θα συνεχισθούν.

Επισημαίνεται ότι από τον Μάρτιο του 2019 που εξαγοράστηκε από την BC Partners, η United Group έχει πραγματοποιήσει 4 μεγάλες εξαγορές. Στα ελληνικά media μπήκε εξαγοράζοντας την Forthnet – και μέσω αυτής την NOVA.

Πηγή: sofokleousin.gr

Σχετικά Άρθρα