Για ποια ΜΜΕ γκρινιάζουν στην Κουμουνδούρου…
Οι πηγές του Backstage στην Κουμουνδούρου αναφέρουν ότι τις τελευταίες ημέρες υπάρχει γκρίνια σχετικά με το πως τα ελάχιστα μέσα ενημέρωσης που διατηρούν θετική στάση προς τον ΣΥΡΙΖΑ διαχειρίζονται μείζονα θέματα που αφορούν την κυβέρνηση. Ακόμα και το θέμα Βρούτση φαίνεται πως δεν περνάει τόσο έντονα, όσο το σηκώνει το κόμμα τη αξιωματικής αντιπολίτευσης.
“Τι φταίει;”, μαθαίνουμε πως αναρωτήθηκαν κάποια στελέχη του επικοινωνιακού επιτελείου. Και ο έμπειρος της παρέας έδωσε την απάντηση: “Αναζητήστε απαντήσεις στην Initiative”. Τι εννοούσε; Ότι η εταιρεία που έχει αναλάβει την διανομή της καμπάνιας των 11 εκατ. ( τα κονδύλια είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερα εάν συνυπολογίσει κανείς και άλλες επιχειρήσεις που διαφημίζονται λόγω κοροναϊού) απέκλεισε μεν κάποια μέσα ενημέρωσης, αλλά έδειξε ιδιαίτερη “ευαισθησία” σε ορισμένα που κινούνται στον αστερισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
Και δεν εννοούσε, φυσικά, την “Αυγή” που πήρε ελάχιστα χρήματα, ως δικαιούται, άλλωστε, και επ΄ ουδενί δεν θα άλλαζε την γραμμή της, αλλά κάποια άλλα ΜΜΕ (κυρίως σάϊτ) που έσπευσαν σε συννενοήσεις με το Μέγαρο Μαξίμου και βετεράνους δημοσιογράφους που κατοικοεδρεύουν εκεί για να εξασφαλίσουν μερίδιο. Και εξασφάλισαν.
Τίποτε μεμπτό επ΄ αυτού. Κανονικά, άλλωστε, η διανομή του διαφημιστικού κονδυλίου θα έπρεπε να γίνει προς όλα τα ΜΜΕ. Όταν, όμως, κάποιοι αποκλείονται και κάποιοι άλλοι όχι, ε, τότε, δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά. Όταν, δε, κάποιοι εξ αυτών έχουν και οφίκια στον συριζαϊκό αστερισμό, ακόμα περισσότερο…