Η κινεζική BYD λανσάρει νέα μπαταρία που φορτίζει σε 5′ για 400 χλμ αυτονομίας οδήγησης!- Για νίκη κατά της Tesla μιλούν οι ειδικοί

Η κινεζική BYD λανσάρει νέα μπαταρία που φορτίζει σε 5′ για 400 χλμ αυτονομίας οδήγησης!- Για νίκη κατά της Tesla μιλούν οι ειδικοί

Η Κίνα συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη στα ηλεκτρικά οχήματα, με την BYD να αποκαλύπτει μια νέα πλατφόρμα EV που μπορεί να επαναφορτιστεί τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται ο ανεφοδιασμός ενός αυτοκινήτου βενζίνης.

Γιατί έχει σημασία: Το να κάνετε τη φόρτιση του EV τόσο εύκολη όσο η επίσκεψη σε ένα βενζινάδικο είναι ένα λιγότερο εμπόδιο για τους καταναλωτές και θα μπορούσε να βοηθήσει στην ευρεία υιοθέτηση των EV.

Είναι επίσης ένα επιπλέον σημάδι της αυξανόμενης κυριαρχίας της BYD, η οποία πουλά τόσο ηλεκτρικά οχήματα όσο και υβριδικά, ενώ η περιουσία του κάποτε ηγέτη των EV Tesla μειώνεται , τόσο στην Κίνα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.
Η νέα μπαταρία και το σύστημα φόρτισης της BYD μπορούν να παρέχουν σχεδόν 300 μίλια αυτονομίας οδήγησης σε 5 λεπτά, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρόεδρος και ιδρυτής Wang Chuanfu, ανέφερε το Bloomberg .

Η Super e-Platform 1.000 Volt θα υποστηρίξει τα οχήματα επόμενης γενιάς της BYD, ξεκινώντας από το Han L sedan και το Tang L SUV.
Η BYD είπε επίσης ότι θα κατασκευάσει περισσότερους από 4.000 εξαιρετικά γρήγορους φορτιστές σε όλη την Κίνα για να ταιριάζει με τη νέα πλατφόρμα EV.

Δεν είναι σαφές ποιος τύπος χημείας μπαταρίας χρησιμοποιείται για την επίτευξη τέτοιων αποτελεσμάτων.
Επίσης άγνωστο είναι το μέγεθος της μπαταρίας ή τα μέγιστα επίπεδα σταθερής ισχύος κατά τη φόρτιση.
Η μεγάλη εικόνα: Αυτό που είναι σαφές, ωστόσο, είναι ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές ξεπερνούν τις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση στην τεχνολογία φόρτισης EV.

«Η Tesla έχει σίγουρα μετακινηθεί από ηγέτης σε υστερούσα στην τεχνολογία μπαταριών EV και φόρτισης σε αυτό το σημείο», δήλωσε ο Matt Teske, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Chargeway, μιας startup που στοχεύει στην απλοποίηση της φόρτισης των EV.
Οι τελευταίοι υπερσυμπιεστές “V4” της Tesla προσφέρουν ισχύ 325 kW — ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, είπε ο Teske — αλλά τα οχήματα της Tesla χρειάζονται τεχνολογία μπαταρίας 800 V για να εκμεταλλευτούν πλήρως αυτούς τους ταχύτερους φορτιστές.
Επί του παρόντος, τα οχήματα της Tesla διαθέτουν σύστημα 400V, το οποίο περιορίζει το πόσο γρήγορα μπορούν να δεχτούν ηλεκτρόνια, ανεξάρτητα από το πόσο γρήγορος είναι ο εξοπλισμός φόρτισης.
Οι ανταγωνιστές, όπως η Hyundai, η Kia και η Porsche έχουν πιο προηγμένα συστήματα 800V, τα πιο γρήγορα διαθέσιμα πριν από την πρωτοπορία της BYD στα 1.000V.
Η ουσία: Η βολική, γρήγορη φόρτιση EV απαιτεί τεχνολογία μπαταριών υψηλότερης τάσης σε συνδυασμό με φορτιστές ικανούς να παρέχουν σταθερή ισχύ στις μέγιστες ταχύτητες.

Ούτε καν η Κίνα δεν έχει λύσει αυτό το πρόβλημα ακόμα, αλλά η BYD πλησιάζει όλο και περισσότερο.

Πηγή: Axios.com

Σχετικά Άρθρα