“Στο τραπέζι” η …κατάργηση του σιδηροδρόμου μέχρι το 2027;

“Στο τραπέζι” η …κατάργηση του σιδηροδρόμου μέχρι το 2027;

Σύγκρουση δυο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Train, στον Ευαγγελισμό σημειώθηκε μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών: μιας εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και της αμαξοστοιχίας IC 62 που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. (ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ/EUROKINISSI)

Στην κυριακάτικη ανάρτησή του -εν είδει εβδομαδιαίου κυβερνητικού απολογισμού- στο FB ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύεται ότι το 2027 θα παραδώσει “άρτια και ασφαλή σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας- Θεσσαλονίκης”. Αυτά, ως αντίδραση της κυβέρνησης μετά την τραγωδία των Τεμπών και το ηχηρό μήνυμα των συλλαλητηρίων.

Παρατήρηση πρώτη: Δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό να δεσμεύεσαι για κάτι που ο αρμόδιος, τότε, υπουργός σου θεωρούσε “ασφαλές”, μία εβδομάδα πριν το δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή 57 ανθρώπων. Έτι δε περαιτέρω όταν το λες δύο χρόνια μετά την τραγωδία.

Παρατήρηση δεύτερη: Εάν, όπως επισημαίνει ο πρωθυπουργός, το 2027 θα είναι άρτια και ασφαλή η σιδηροδρομική σύμβαση, αυτονοήτως δεν παραδέχεται πως σήμερα δεν είναι;

Λογικά, λοιπόν, εικάζουν ακόμα και κυβερνητικά στελέχη πως στο Μαξίμου σκέφτονται σοβαρά, ως ένα από τα μέτρα αντίδρασης και υιοθέτησης του μηνύματος των συλλαλητηρίων για ασφάλεια, αφενός την εκδίωξη της Hellenic Train, αφετέρου την διακοπή λειτουργίας του σιδηροδρόμου μέχρις ότου είναι πλήρως ασφαλής. Θα είναι, λένε, ένα ακραίο και ρηξικέλευθο, αναγκαίο, όμως, μέτρο. Οι δε πληροφορίες αναφέρουν πως ο αρμόδιος υπουργός Χρ. Σταϊκούρας εξετάζει ήδη σενάρια σχετικά με το προσωπικό του ΟΣΕ και της Hellenic Train γι΄ αυτό το διάστημα…

“Πρωτότυπο”!!! Η πιο τρανή ομολογία της αποτυχίας του κράτους στον ΟΣΕ, και ίσως η πρώτη φορά που ένα ευρωπαϊκό κράτος καταργεί τον σιδηρόδρομο για δύο χρόνια…

Σχετικά Άρθρα