Αποσύρεται από την ελληνική τηλεοπτική αγορά ο Ατζούν- Τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης στον ΣΚΑΙ και τα νέα σχέδια

Αποσύρεται από την ελληνική τηλεοπτική αγορά ο Ατζούν- Τα χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης στον ΣΚΑΙ και τα νέα σχέδια

Ο Τούρκος καναλάρχης και τηλεοπτικός παραγωγός Ατζούν Ιλίτζαλι φαίνεται να αποσύρεται σταδιακά από την ελληνική τηλεοπτική αγορά, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις. Σύμφωνα με το reader.gr, η πολυετής συνεργασία του με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ έχει περιοριστεί σημαντικά, αποτέλεσμα τόσο στρατηγικών αποφάσεων της νέας διοίκησης όσο και των χαμηλών ποσοστών τηλεθέασης. Ειδικότερα, κατά το πρώτο μισό της φετινής τηλεοπτικής περιόδου, μόνο το «The Voice» κατάφερε να σημειώσει ικανοποιητικές επιδόσεις.

Αντίθετα, τα υπόλοιπα προγράμματα της Acun Medya απέτυχαν να κερδίσουν το ενδιαφέρον του κοινού, γεγονός που φαίνεται να επιταχύνει τη σταδιακή απομάκρυνση του Ιλίτζαλι από την ελληνική τηλεοπτική σκηνή.

Την ίδια στιγμή δημοσιεύματα -τα οποία προς το παρόν δεν επιβεβαιώνονται- αναφέρουν πως ο Τούρκος παραγωγός αναμένει να δει πως θα κυλήσει η συνεργασία του με τον ΣΚΑΪ και εν συνεχεία θα αποφασίσει εάν θα κλείσει το ελληνικό παράρτημα της Acun Medya στο Μαρούσι απορροφώντας μέρος των στελεχών στη μητρική εταιρία στην Κωνσταντινούπολη.

Γεγονός πάντως είναι πως στο β’ μισό της φετινής σεζόν μετά από πολλά χρόνια ο Ατζούν Ιλίτζαλι δεν έχει παρουσία στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ. Κάποια στιγμή προσεχώς θα βγει στον «αέρα» το event τηλεπαιχνίδι «The Floor» με μόλις δέκα επεισόδια.

Την ίδια στιγμή βέβαια ο Τούρκος παραγωγός στρέφει το βλέμμα του στην κεντρική Ευρώπη και συγκεκριμένα στη Γερμανία όπου ως γνωστόν υπάρχουν και πολλοί Τουρκικής καταγωγής κάτοικοι. Από τον περασμένο Φεβρουάριο η Acun Medya προχώρησε στην εξαγορά του αθλητικού τηλεοπτικού σταθμού Sport1 με κυρίως αθλητικό περιεχόμενο.

Το βασικό σημείο διαπραγμάτευσης Ατζούν – ΣΚΑΪ για την επόμενη σεζόν θα είναι το «The Voice» με το κανάλι να επιθυμεί να το διατηρήσει με την ίδια ακριβώς ομάδα μπροστά από τις κάμερες. Ωστόσο, τα στελέχη της Acun Medya επιθυμούν μια ευρύτερη συμφωνία με περισσότερα του ενός τηλεοπτικά projects.

Σχετικά Άρθρα