ΣΥΡΙΖΑ για Μετρό Θεσσαλονίκης: Λειτουργούν 2 από τα 6 μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων- Να δοθούν εξηγήσεις

ΣΥΡΙΖΑ για Μετρό Θεσσαλονίκης: Λειτουργούν 2 από τα 6 μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων- Να δοθούν εξηγήσεις

Καθημερινό φαινόμενο είναι οι ουρές, η ταλαιπωρία και τα δικαιολογημένα παράπονα από τους επιβάτες, καθώς μετά από ένα μήνα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης συνεχίζονται τα προβλήματα με τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους σταθμούς. Το παραπάνω επισημαίνουν σε κοινή τους ανακοίνωση, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, η Τομεάρχης Κοινωνικής Συνοχής Κατερίνα Νοτοπούλου και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Χρήστος Γιαννούλης.

Όπως εξηγούν «μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία πειστική εξήγηση από την THEMA, την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, για τις δυσλειτουργίες στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν γίνει πλέον καθημερινότητα και δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ τονίζουν με νόημα ότι «Δεν είναι λογικό σε ώρες αιχμής και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση να λειτουργούν μόλις δύο από τα έξι εγκατεστημένα μηχανήματα. Δεν είναι λογικό να επιλέγεις το Μετρό για να μετακινηθείς γρήγορα και τελικά να στήνεσαι υπομονετικά στην ουρά για την έκδοση εισιτηρίου».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κοινή ανακοίνωση του Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου (Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) της Κατερίνας Νοτοπούλου (Τομεάρχης Κοινωνικής Συνοχής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) και του Χρήστου Γιαννούλη (Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ)

«Συμπληρώθηκε ένας μήνας από τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης και δυστυχώς τα προβλήματα με τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους σταθμούς του Μετρό συνεχίζονται. Είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο οι ουρές, η ταλαιπωρία και τα δικαιολογημένα παράπονα από τους επιβάτες.

Μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία πειστική εξήγηση από την THEMA, την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, για τις δυσλειτουργίες στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν γίνει πλέον καθημερινότητα και δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Δεν είναι λογικό σε ώρες αιχμής και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση να λειτουργούν μόλις δύο από τα έξι εγκατεστημένα μηχανήματα. Δεν είναι λογικό να επιλέγεις το Μετρό για να μετακινηθείς γρήγορα και τελικά να στήνεσαι υπομονετικά στην ουρά για την έκδοση εισιτηρίου.

Είχαμε επισημάνει εγκαίρως, πολύ πριν τα εγκαίνια του Μετρό ότι είναι αυτονόητη υποχρέωση και ευθύνη απέναντι στο επιβατικό κοινό, η διασφάλιση τόσο της ασφαλούς κίνησης των συρμών, όσο και της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας όλων των συστημάτων του Μετρό.

Οφείλουν όσοι έχουν την ευθύνη και να δώσουν εξηγήσεις αλλά και να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για να επιλυθούν τα προβλήματα»

Σχετικά Άρθρα