ΣΥΡΙΖΑ: Τι τηλεθέαση έκανε το debate-Πρώτο στα #hashtag

 ΣΥΡΙΖΑ: Τι τηλεθέαση έκανε το debate-Πρώτο στα #hashtag

Περίπου 638.000 ήταν οι τηλεθεατές που εκτιμάται πως παρακολούθησαν το χθεσινοβραδινό debate του ΣΥΡΙΖΑ. Η Μέση τηλεθέαση της τηλεμαχίας ανήλθε σε 286.600 θεατές, ενώ στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 7%. 

Το υψηλότερο μερίδιο  τηλεθέασης παρατηρείται στο αντρικό κοινό άνω των 55 ετών (12,8%*), ενώ σε επίπεδο λεπτού το ποσοστό σε σύνολο κοινού άγγιξε το 9,9% και  στο ανδρικό κοινό, άνω των 55, το *19,4%.

Αναλυτικά:

– Τηλεθέαση λεπτού περισσότεροι από 638.000 τηλεθεατές,

– μέση τηλεθέαση ανήλθε σε 286.600 θεατές

– το μερίδιο της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού έκανε μέσο όρο 7%,

– το υψηλότερο μερίδιο παρατηρείται στο αντρικό κοινό άνω των 55 ετών (12,8%),

– σε επίπεδο λεπτού το ποσοστό σε σύνολο κοινού άγγιξε το 9,9% και στο ανδρικό κοινό, άνω των 55, το 19,4%.

Πώς τα πήγε στα social media

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί πως στα κοινωνικά δίκτυα το hashtag #debate βρέθηκε στην πρώτη θέση των τάσεων στο «Χ» (πρώην Twitter) από την έναρξη της τηλεμαχίας.

Όπως επισημαίνουν κομματικές πηγές η  τηλεμαχια έλαβε χώρα σε ημέρα με μεγάλο ανταγωνιστικό προϊόν στα άλλα σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια και (δελτία ειδήσεων κατά το πρώτο μέρος και ψυχαγωγικές εκπομπές κατά το δεύτερο) αλλά παραταύτα απέδειξε το ενδιαφέρον του πληθυσμού τόσο για τον διάλογο μεταξύ των υποψηφίων όσο και για τις εξελίξεις στη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου.

Σχετικά Άρθρα