Η Volkswagen δεσμεύεται να μην κλείσει εργοστάσια… με μια προϋπόθεση
Μειωμένη ζήτηση, αυξημένα κόστη και μεγάλος ανταγωνισμός είναι το τρίπτυχο που προκαλεί πονοκέφαλο σε μια εταιρεία με αποτέλεσμα να αναζητούνται συνεχώς νέοι τρόποι διαχείρισης και διέξοδος από το λαβύρινθο αυτό.
Έτσι τα νέα διαδέχονται το ένα μετά το άλλο και οι αποφάσεις ανακαλούνται αν πέσει κάποια άλλη πρόταση στο τραπέζι. Τελευταίο παράδειγμα η ανακοίνωση προ ημερών της VW για το κλείσιμο τριών εργοστασίων εντός της Γερμανικής επικράτειας, η οποία για τώρα τουλάχιστον μπήκε στο πάγο με την αντιπρόταση της εταιρείας στο συνδικάτο να είναι μειώσεις μισθών σε όλους τους εργαζόμενους κατά 10%.
Οι μειώσεις των μισθών κατά 10% είναι ένα μέρος από το σύνολο των προτάσεων που έκανε o όμιλος Volkswagen, μετά την απαίτηση του συνδικάτου για αυξήσεις μισθών 7% με την μεταξύ τους κόντρα να μη σταματά εκεί, όπως όλα δείχνουν.
Η VW είπε επίσης ότι θέλει να αναδιοργανώσει το bonus σύστημα που έχει για τους υπαλλήλους και να κόψει τόσο το ετήσιο όσο και το μηνιαίο bonus. Όλα αυτά φυσικά αποτελούν απάντηση του ομίλου στις πίεσεις του συνδικάτου για τις ανακοινώσεις που έκανε σχετικά με το κλείσιμο των εργοστασίων τις οποίες θα τις επαναφέρει και θα τις κάνει πράξη αν το συνδικάτο δεν δεχτεί τη νέα της πρόταση.
«Εύρυθμη λειτουργία είναι το προαπαιτούμενο για την εξασφάλιση της εργασίας» δήλωσε ο επικεφαλής των διαπραγματεύσεων της VW, Arne Meiswinkel, προσθέτοντας: «Για να επιτύχουμε όμως κάτι τέτοιο πρέπει να μειώσουμε το κόστος εργασίας».
Οι απαιτήσεις αυτές δεν είναι καθόλου τυχαίες αφού ο γερμανικός όμιλος σημείωσε μια αβυσσαλέα πτώση στα κέρδη του τρίτου τετράμηνου. Πτώση που άγγιξε το 42% με την Volkswagen να είναι η μάρκα η οποία σημείωσε και τη μεγαλύτερη χασούρα. Συγκεκριμένα, η VW σημείωσε κέρδη μόλις 2% τον Σεπτέμβριο δείχνοντας ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη και να αυξηθεί η κερδοφορία.
Το νέο επεισόδιο από τη σειρά “VW ενάντιων Σωματείων” θα το έχουμε κοντά μας στις 21 Νοεμβρίου όπου θα γίνουν ξανά συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
Πηγή: caranddriver.gr