Αιφνιδιαστική επίσκεψη Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο του Ρέντη- “Στόχος 900 νέα λεωφορεία το 2025”

 Αιφνιδιαστική επίσκεψη Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο του Ρέντη- “Στόχος 900 νέα λεωφορεία το 2025”

Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Αμαξοστάσιο της Ο.Σ.Υ., Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Το αμαξοστάσιο των ηλεκτρικών λεωφορείων στου Ρέντη επισκέφθηκε αιφνιδιαστικά το πρωί της Τετάρτης, 3 Ιουλίου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Συνοδευόμενος από τους υπουργούς Χρήστο Σταϊκούρα και Βασίλη Οικονόμου, ενημερώθηκε για τα οχήματα και μίλησε με τους εργαζόμενους.

Ο πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στου Ρέντη και δήλωσε, μεταξύ άλλων, «δίνουμε έμφαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στόχος μας είναι 900 νέα λεωφορεία το 2025».

«Σήμερα ένα πρώτο σημαντικό βήμα για τη δεύσμευση για περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ήδη κυκλοφορούν τα πρώτα 250 (140 στην Αθήνα 110 στη Θεσσαλονίκη) και έρχονται ακόμη πολλά περισσότερα με βάση τον προγραμματισμό. Πάνω από 900 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα ως το τέλος του 2025. Θέλουμε να προσχωρήσουμε στην πλήρη αντικατάσταση των παλιών οχημάτων με πιο σύγχρονα. Ήδη όσοι έχουν μπει στα νέο λεωφορεία διαπιστώνουν την αλλαγή στην ποιότητα της μετακίνησης. Αυτά που βλέπεται εδώ χρηματοδοτείται από το ταμείο ανάκαμψης. Είναι απάντηση για τις προτεραιότητες της κυβερνησης στο πως διαχειριζόμστε τους πόρους.

Θέλουμε, επίσης, πέρα από την ανανέωση του στόλου, να αυξήσουμε τη συχνότητά τους. Να δώσουμε έμφαση στα ΜΜΜ ξεκινώντας με τα λεωφορεία, ώστε να βελτιώσουμε τη  βιώσιμη αστική συγκοινωνία σε Αθήνα κι Θεσσαλονίκη. Είμαι σίγουρος πως το Υπουργείο ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ θα τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα για να δουν οι πολίτες αναβάθμιση στα ΜΜΜ». ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.

Μετά το τέλος της ενημέρωσης, ο πρωθυπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ δήλωσε: «Δεν περιμέναμε τις ευρωεκλογές για να δρομολογήσουμε μια κεντρική δέσμευση της κυβέρνησης, η έμφαση που δίνουμε στα μέσα μαζικής μεταφοράς και συγκεκριμένα στη γρήγορα αντικατάσταση όλου του στόλου των παλαιών λεωφορείων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Πολλές φορές είχα πει ότι η εικόνα των λεωφορείων μας δεν ταιριάζει σε μια σύγχρονη ευημερούσα ευρωπαϊκή χώρα στον 21ο αιώνα. Τα τελευταία νέα λεωφορεία είχαν ενταχθεί στον στόλο το 2009.

Σχετικά Άρθρα