Δούκας: Βάζει ορκωτούς λογιστές για τις ζημιές εκατομμυρίων ευρώ σε φορέα επί θητείας Μπακογιάννη

 Δούκας: Βάζει ορκωτούς λογιστές για τις ζημιές εκατομμυρίων ευρώ σε φορέα επί θητείας Μπακογιάννη

Έλεγχο από ορκωτούς λογιστές για προηγούμενες χρήσεις της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) ξεκινάει ο δήμος Αθηναίων καθώς ο φορέας εμφάνισε ζημιές ύψους 3,65 εκατ. Ευρώ για το 2023, όταν και στη δημοτική αρχή βρισκόταν ο Κώστας Μπακογιάννης. Σύμφωνα με τον δήμο Αθηναίων, τουλάχιστον τα 2 εκατ. ευρώ αποτελούν σωρευμένες ζημιές του Προγράμματος ΕΣΤΙΑ, μέσω του οποίου μισθώνονταν σπίτια σε πρόσφυγες.

«Το υπόλοιπο ποσό αφορά έξοδα χρήσης και σωρευμένες ζημιές από λανθασμένο τρόπο λογιστικής διαχείρισης, της προηγούμενης διοίκησης» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο δήμος Αθηναίων υπογραμμίζει ότι η η νέα διοίκηση της ΕΑΤΑ, με εντολή του Χάρη Δούκα, «ξεκινά έλεγχο από ορκωτούς λογιστές και νομικούς για την προηγούμενη περίοδο. Θα ακολουθήσει εκτεταμένος διαχειριστικός έλεγχος σε βάθος χρόνου, ώστε να αναδειχθούν οι αιτίες των μεγάλων ζημιών και να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες που θα προκύψουν».

Αναλυτικά ο δήμος Αθηναίων αναφέρει στην ανακοίνωσή του:

«Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), ο αναπτυξιακός φορέας του Δήμου Αθηναίων, εμφάνισε σημαντικές ζημιές στην προηγούμενη χρήση του 2023.

Συγκεκριμένα αυτές ανέρχονται στα 3.650.000 ευρώ, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 2.000.000 ευρώ αποτελούν σωρευμένες ζημιές του Προγράμματος ΕΣΤΙΑ, μέσω του οποίου μισθώνονταν σπίτια σε πρόσφυγες.

Το υπόλοιπο ποσό αφορά έξοδα χρήσης και σωρευμένες ζημιές από λανθασμένο τρόπο λογιστικής διαχείρισης, της προηγούμενης διοίκησης.

Ήδη η νέα Διοίκηση της ΕΑΤΑ, με εντολή του Δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα, ξεκινά έλεγχο από ορκωτούς λογιστές και νομικούς για την προηγούμενη περίοδο. Θα ακολουθήσει εκτεταμένος διαχειριστικός έλεγχος σε βάθος χρόνου, ώστε να αναδειχθούν οι αιτίες των μεγάλων ζημιών και να αναζητηθούν τυχόν ευθύνες που θα προκύψουν.

Επισημαίνουμε ότι το Δημοτικό Συμβούλιο με πρόσφατη απόφασή του, ενέκρινε την αναγκαία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει λόγω των ζημιών.

Ήδη μετά την ανάληψη καθηκόντων της νέας Διοίκησης, ο φορέας εξυγιαίνεται και εκσυγχρονίζεται, καθώς αλλάζει ο τρόπος λογιστικής παρακολούθησης, ενώ αποκτά και τεχνική υπηρεσία για πιο αποτελεσματική λειτουργία».

Σχετικά Άρθρα