Πώς ο Πάουελ πήρε τον ρόλο από Πατσίνο, Χόφμαν και πώς ο Βογιατζής του Ιωσήφ
Αρχικά, οι παραγωγοί του Ιησού από τη Ναζαρέτ είχαν τη σκέψη να δώσουν το ρόλο του Ιησού σε ηθοποιό διεθνούς φήμης, προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό. Επικρατέστεροι υποψήφιοι ήταν ο Αλ Πατσίνο και ο Ντάστιν Χόφμαν. Όταν όμως ο Βρετανός ηθοποιός, Ρόμπερτ Πάουελ, πέρασε από οντισιόν υποδυόμενος τον Ιούδα, ενθουσίασε τον Τζεφιρέλι με την ερμηνεία του και πήρε τον ρόλο.
Στη σειρά επίσης έλαβε μέρος και ο Έλληνας ηθοποιός, Γιώργος Βογιατζής, ο οποίος υποδύθηκε τον «Ιωσήφ». Αν και στη σειρά φαίνεται να μιλάει αγγλικά, η φωνή του ντουμπλαρίστηκε στο στούντιο από άλλον ηθοποιό.
Ο Γιώργος Βογιατζής κέρδισε το ρόλο του Ιωσήφ στην τηλεοπτική σειρά του Φράνκο Τζεφιρέλι «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» αφού προηγουμένως είχε κάνει την ταινία «Χρόνια της Φωτιάς» στις Κάννες το 1975, η οποία πήρε Χρυσό Φοίνικα. Ήταν αυτή η ταινία ο λόγος που τον είδε πρώτη φορά ο ιταλός σκηνοθέτης και του πρότεινε να κάνει ένα δοκιμαστικό για τον Ιωσήφ. Έτσι, μετά από αυτό, κέρδισε το ρόλο.
«Όταν γνωρίστηκα με το Φράνκο Τζεφιρέλι μου πρότεινε να κάνω κάποια δοκιμαστικά επειδή ήμουν νέος. Εκείνη την εποχή, προσπαθούσα πάρα πολύ να κάνω πράγματα για την καριέρα μου και ήθελα να πάρω τη δουλειά. Έτσι, λόγω της ηλικίας μου, με έβαλαν να κάνω τρία δοκιμαστικά. Ήθελαν να βεβαιωθούν ότι μπορώ να τα καταφέρω. Και το απέδειξα» έχει σημειώσει ο ίδιος στο newsbeast.gr.
«Είναι φυσικό να είμαι χαρούμενος μετά και την τεράστια επιτυχία που σημείωσε και σημειώνει αυτή η σειρά. Στην Τυνησία τότε είχε στηθεί ολόκληρη πόλη με ένα επιτελείο διάσημων ανθρώπων και πάρα πολλών κομπάρσων, γεγονός που σπάνια συμβαίνει. Και πλέον δεν υπάρχει καμία περίπτωση να γίνει ξανά τέτοια παραγωγή. Για να γίνει αυτό χρειάζεται τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο και λίγα λέω» έχει προσθέσει στην ίδια συνέντευξη.
Όσο για τον Ρόμπερτ Πάουελ που ενσάρκωσε τον Χριστό, ο Γιώργος Βογιατζής θυμάται: «Όταν είδα για πρώτη φορά τον Ρόμπερτ Πάουελ δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα. Στην πραγματικότητα δεν έμοιαζε με την εικόνα που είχαμε δημιουργήσει για το Χριστό και έμεινα με ανοιχτό το στόμα από το αποτέλεσμα. Του έκαναν μακιγιάζ για να τον αλλάξουν γιατί στην πραγματικότητα δεν είχε κανένα κοινό χαρακτηριστικό με τη μορφή του. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό που με ανησυχούσε. Έτσι, ρώτησα τον Τζεφιρέλι τι θα κάνει από τη στιγμή που ο Πάουελ δεν είχε πάρα πολύ καλή όραση. Και ξαφνικά είδα το αποτέλεσμα όπως όλοι. Έναν άνθρωπο χωρίς γυαλιά με ένα βλέμμα απλανές και τα μάτια του να μην ανοιγοκλείνουν σε καμία σκηνή του έργου. Εξεπλάγην όπως όλοι μας».