Υποστηρικτής του π. Αντωνίου ζήτησε κρυφή συνάντηση με δύο παιδιά που πήραν πίσω τις καταγγελίες τους
Ηχητικά ντοκουμέντα παρουσίασε η εκπομπή live news για την υπόθεση του πατέρα Αντωνίου. Στα ηχητικά που παρουσίασε η εκπομπή του mega περιλαμβάνονται συνομιλίες μεταξύ του πατέρα Αντωνίου με τον ανήλικο που πήρε πίσω την καταγγελία του.
Υπάρχουν φωνητικά μηνύματα από άνθρωπο που έζησε στην Κιβωτό του Κόσμου στον Βόλο, που ήταν από τα παιδιά που ήταν κοντά στον πατέρα Αντώνιο και πλέον έχει φύγει, καθώς έχει ενηλικιωθεί.
Νεαρός ζήτησε να μεσολαβήσει τρόφιμος δομής της «Κιβωτού» για να συναντήσει δύο άτομα που κατήγγειλαν τον πατέρα Αντώνιο
Το συγκεκριμένο πρόσωπο, σύμφωνα με ό,τι μετέδωσε η εκπομπή, ζητά επίμονα να συναντηθεί κρυφά με τα δύο παιδιά που πρόσφατα φέρονται να αναίρεσαν τις καταγγελίες τους, χωρίς να αποκαλύπτει τον λόγο που επιθυμεί να γίνει η συνάντηση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο νεαρός ζήτησε από τρόφιμους στη δομή του Βόλου να μεσολαβήσουν για να συναντήσει τα δύο παιδιά που έκαναν τις καταγγελίες.
Υπενθυμίζεται ότι ο ένας 16χρονος αναίρεσε με βίντεο και επιστολή τις καταγγελίες και ζήτησε συγγνώμη από τον πατέρα Αντώνιο. Ωστόσο, ο έφηβος παραδέχτηκε ότι αναγκάστηκε να τραβήξει το βίντεο, ύστερα από πιέσεις που δέχθηκε.
Ο νεαρός και η μητέρα του υποστηρίζουν ότι ήταν πλαστές οι επιστολές που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, στις οποίες φέρονται και οι δύο να αναιρούν τις καταγγελίες τους σε βάρος του πατέρα Αντωνίου.
Το ερώτημα είναι αν οι πιέσεις στις οποίες αναφέρθηκε ο 16χρονος συνδέονται με τον νεαρό που ζητούσε να τον συναντήσει.
Ερωτήματα προκύπτουν και για τον δεύτερο 16χρονο που υποστηρίζει ότι έλεγε ψέματα για τους ξυλοδαρμούς του σε δομές της «Κιβωτού».
Ο διάλογος από τα ηχητικά ντοκουμέντα
Ο νεαρός που ακούγεται στο ηχητικό ντοκουμέντο ζητούσε από τρόφιμους στη δομή της «Κιβωτού» του Βόλου να μεσολαβήσουν για να κανονίσουν συνάντηση με τους δύο ανήλικους που είχαν κάνει τις καταγγελίες.
«Απλά Θ… οπωσδήποτε να πιάσεις τον Θ…, να μου φέρεις ή τον Θ… ή τον Β…, έναν από τους δύο. Εγώ θα είμαι απ’ έξω, δεν θα μπω μέσα τώρα. Θα μου τον φέρεις, ξέρεις πού; Στη στάση και θα μου τον φέρεις. Εντάξει; Ξέρεις τι φορούσα εγώ, το ίδιο μπουφάν θα φοράω και αύριο. Μόνο εσύ το ξέρεις αυτό, έτσι; Κανείς άλλος. Και θέλω να μου φέρεις ή τον Θ… ή τον Β… Εντάξει;».
«Τελικά σκέφτομαι να έρθω και αύριο σχολείο. Εε… για κάτι ακόμα για τον Β… να του μιλήσω λίγο του Β… να μου πει κάτι γιατί δεν μου το διευκρίνισε ακριβώς. Εε.. ναι οπότε, θα ξαναέρθω αύριο, δεν έχω φύγει ακόμα. Απλά, να μην το μάθει κάνεις άλλος, ξέρεις… Πες, ότι έχω φύγει ξέρω εγώ, ότι κατεβαίνω Αθήνα και στο ξαφνικό θα το κάνω αυτό με τον Β… αύριο εντάξει;».
«Ούτε εγώ θέλω να μιλήσω στο…, το ίδιο πες ότι έφυγα. Εντάξει; Θα με δει ξαφνικά. Απλά Θ… θέλω οπωσδήποτε να πιάσεις τον Θ…, να μου φέρεις ή τον Θ… ή τον Β…, έναν από τους δύο».