Κασσελάκης για την κατάργηση της προσφοράς 1+1 στα σούπερ μάρκετ: Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών
Την αντίδραση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη προκάλεσε η κυβερνητική απόφαση, η οποία έγινε γνωστή διά στόματος Κώστα Σκρέκα να καταργηθούν οι προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ.
Με ανάρτησή του στο Χ ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε τα εξής:
Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.
Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.
Αντί γι’ αυτό τι κάνει;
Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν προϊόντα!
Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών, νομίζοντας ότι αν τους επιβαρύνουν με τέτοιους έμμεσους τρόπους, δε θα το καταλάβουν.
Αυτά πιστεύεις όταν αγνοείς ότι οι πολίτες ζουν «εξαρτημένοι» από τον μισθό τους.
Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.Αντί γι’ αυτό τι κάνει;Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν…— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 16, 2023
Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι.
Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών.Αντί γι’ αυτό τι κάνει;
Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν…— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) November 16, 2023
Η δήλωση Σκρέκα
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, χθες προανήγγειλε ότι με ρύθμισή του θα μπει «τέλος» στις προσφορές και στα προϊόντα «1+1», ισχυριζόμενος πως αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτες «να στοκάρει με προϊόντα… Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα. Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα», ανέφερε.
«Εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά. Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης» συμπλήρωσε ο κ. Σκρέκας.
Κατέληξε πως η ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή…».