Πάτρα: Ο προαστιακός διακόπτει τα δρομολόγια εξαιτίας “φυσιολογικής φθοράς” στα λάστιχα
Μεγάλη ταλαιπωρία και ανυποχώρητα ζητήματα ασφαλείας στις μεταφορές, προκύπτουν για τον Προαστιακό Πάτρας, ο οποίος διακόπτει τα δρομολόγια «μέχρι νεοτέρας», καθώς απ’ ότι φαίνεται υπάρχει «φυσιολογική φθορά» στα λάστιχά του από τα πολλά δρομολόγια. «Αγαπητοί επιβάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από σήμερα, Δευτέρα 12/06/2023 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης, τα ακόλουθα δρομολόγια της γραμμής Άγιος Ανδρέας – Καμίνια – Κάτω Αχαΐα – Καμίνια – Άγιος Ανδρέας του Προαστιακού Πατρών θα πραγματοποιούνται με 1 λεωφορείο της Hellenic Train ανά κατεύθυνση με όλες τις ενδιάμεσες σταθμεύσεις», ήταν η ειδοποίηση που άκουσαν το περασμένο Σάββατο οι επιβάτες στις στάσεις Τσαούση και Ροϊτίκων.
Το περασμένο Σάββατο, ο συρμός της Hellenic Train ξέμεινε στις στάσεις Τσαούση και Ροϊτίκων, χωρίς η εταιρεία να δίνει καμία εξήγηση για την βλάβη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της τοπικής εφημερίδας «Πελοπόννησος», οι ανακοινώσεις που εκδίδει η εφαρμογή Telegram για την ενημέρωση του κοινού αναφέρουν ότι ο νότιος κλάδος μένει χωρίς τρένο και οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται με ένα λεωφορείο που έκανε όλη τη διαδρομή του Αγίου Ανδρέα, μέχρι την Κάτω Αχαΐα.
Όπως αναδεικνύουν οι ίδιες πληροφορίες, η βλάβη οφείλεται σε φυσιολογική φθορά των τροχών του συρμού λόγω της παρατεταμένης χρήσης τους από τα συνεχόμενα δρομολόγια της αυτοκινητάμαξας.
Οι αχρηστευμένοι τροχοί μεταφέρθηκαν στην Καλαμάτα, όπου υπάρχει ειδικός τόρνος για την λείανση τους και αναμένεται εντός των επόμενων ημερών να επανατοποθετηθούν στον συρμό και να ξεκινήσει εκ νέου τα δρομολόγια στο νότιο κλάδο.
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για συρμούς 20 ετών που δεν συντηρούνται όπως πρέπει από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, με αποτέλεσμα την γήρανση του τροχαίου υλικού και κατ’ επέκταση τις σοβαρές ανησυχίες για την ασφάλεια των πολιτών που χρησιμοποιούν τη συγκοινωνία.
Παράλληλα, φαίνεται πως ο ΟΣΕ ρίχνεται στις εργολαβίες, αφού με βάση τις πληροφορίες της «Πελοπόννησος»,δρομολογεί διάφορες εργολαβίες για τη συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κάτω Αχαΐα. Η εργολαβία της βαριάς συντήρησης αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο και μέχρι τότε ο ΟΣΕ προωθεί μια έκτακτη εργολαβία για την αντικατάσταση κατεστραμμένων τραβερσών, όπως και μια εργολαβία για τον καθαρισμό της γραμμής από χόρτα και κλαδιά δένδρων.