Απάντηση Νατσιού για τις σχέσεις του με εκκλησιαστικούς κύκλους και μοναστήρια: “Δεν είμαστε Χριστιανοταλιμπάν”- Τι απαντά στον Αρχιεπίσκοπο- Σκληραίνει η προεκλογική κόντρα στη Βόρεια Ελλάδα
Η παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου με τις σαφείς αιχμές για την “εργαλειοποίηση της πίστης” για εκλογικούς λόγους εκλήφθηκε ως αιχμή προς το κόμμα “Νίκη” και τον Κυριάκο Βελόπουλο -κυρίως, όμως, για το πρώτο- καθώς φαίνεται πως μητροπόλεις, ιερείς και μοναστήρια στην Βόρεια Ελλάδα προτρέπουν έμμεσα ή και άμεσα τους πιστούς να τα στηρίξουν. Πρόκειται για μία παρέμβαση που δεν έχει γίνει ξανά ποτέ σε εκλογικό χρόνο και συζητήθηκε έντονα, την ώρα που το κόμμα του θεολόγου Δημήτρη Νατσιού βρίσκεται μία ανάσα από την εκπροσώπησή του στη Βουλή, κάτι που σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την αυτοδυναμία της Ν.Δ.
Η δήλωση του κ. Ιερώνυμου, παρότι δεν κατονομάζει κόμμα ή πολιτικό πρόσωπο, προκαλεί συζητήσεις. Συγκεκριμένα αναφέρει: “…δεν πρόκειται να ανεχθώ ούτε την χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας μας ως εργαλείο για την επιδίωξη των αλλότριων σκοπών οιωνδήποτε και της οικειοποίησής Της από τους οιουσδήποτε παραχαράκτες της πίστης μας, που, εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων, επιζητούν να δημιουργήσουν οπαδούς και στρατούς, ούτε όμως την ομοίως βλάσφημη απόπειρα στοχοποίησης της Εκκλησίας μας ως δήθεν παράγοντα ‘’υπόγειας” ή ‘’μυστικής” ανάμιξης σε διαδικασίες και σε ζητήματα απολύτως αλλότρια με την αποστολή Της. Ως εδώ”.
Λίγες ώρες μετά, ο Δημήτρης Νατσιός εξέδωσε ανακοίνωση που απαντά εμμέσως και προσδιορίζει τις σχέσεις της “Νίκης” με την Εκκλησία και επισημαίνει σχετικά με το εάν το κόμμα του είναι “χριστιανικό”.
Η απάντηση του επικεφαλής της “Νίκης” στο μήνυμα του Αρχιεπισκόπου
Το Κίνημα ΝΙΚΗ κατηγορείται από ποικίλους «καλοθελητές» ότι επιδίδεται τάχα σε «χριστεμπόριο», ότι δήθεν εμπλέκει την Πίστη με την πολιτική, ότι τους αξίζει να χαρακτηρισθούν ως «Χριστιανοταλιμπάν».
Διάφορα συστημικά και παρασυστημικά ΜΜΕ από την πρώτη στιγμή που είδαν την υπολογίσιμη απήχηση της ΝΙΚΗΣ στον ελληνικό λαό, επιδόθηκαν σε αυθαίρετες, ψευδείς και αναπόδεικτες κατηγορίες που αφορούν σε υποτιθέμενη σχέση της με την Εκκλησία. Αξιοσημείωτο μάλιστα και ενδιαφέρον είναι, ότι δεν συνεννοούνται τουλάχιστον μεταξύ τους, καθώς κατηγορούν τη ΝΙΚΗ για εντελώς αντιφατικές κατηγορίες – μία ότι είμαστε «παλαιοημερολογιτικό κόμμα», την άλλη ότι έχουμε την στήριξη διαφόρων Μητροπολιτών, ακόμη και του ίδιου του Αρχιεπισκόπου!
Φυσικά, αυτές οι φήμες είναι παρόμοιας αστειότητας με εκείνες που υποστήριζαν ότι πίσω από τη ΝΙΚΗ βρίσκονται εφοπλιστές και μάλιστα ένας του οποίου τα ΜΜΕ έχουν κηρύξει ανοιχτό πόλεμο εναντίον μας!
Απαντούμε στον απλό λαό που απορεί με τις κατηγορίες, και όχι στους ίδιους. Με τους ίδιους ίσως θα άρμοζε περισσότερο να ασχοληθεί εισαγγελέας. Απαντούμε τόσο στον καλοπροαίρετο Έλληνα που μας εμπιστεύθηκε με την ψήφο του, όσο και σε εκείνον που τώρα μάς γνώρισε, έστω και μέσα από τη βιομηχανία λάσπης που έχει ξεκινήσει εναντίον της ΝΙΚΗΣ με εντολές του καθεστώτος.
- Ποτέ η ΝΙΚΗ δεν αυτοπροσδιορίστηκε ως «κόμμα της Εκκλησίας» ή ως «χριστιανικό κόμμα».
- Γνωρίζουμε και σεβόμαστε πλήρως ότι η Εκκλησία δεν εμπλέκεται σε κομματικές αντιπαραθέσεις, ως οφείλει. Ουδέποτε επικαλεστήκαμε εκκλησιαστικά πρόσωπα για να μας στηρίξει ο κόσμος. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι η Διοικούσα Εκκλησία, το Άγιον Όρος, η Ιεραρχία, πρέπει να αφεθούν ανενόχλητοι στο ποιμαντικό τους έργο και να μην γίνεται αυτό αντικείμενο παραποίησης και διασυρμού από ανεύθυνους, πολιτικούς και δημοσιογράφους.
- Η Παράδοση της Εκκλησίας έχει ωστόσο λόγο ελεγκτικό απέναντι στην πολιτική εξουσία, όταν η τελευταία διαφθείρει τον λαό. Από τις εκατοντάδες παραδείγματα, θυμίζουμε τον Τίμιο Πρόδρομο που έλεγξε τον Ηρώδη, αλλά και τον Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο και τον Μέγα Βασίλειο που έλεγξαν κοσμικούς άρχοντες, οι οποίοι είχαν εξουσία ζωής και θανάτου απέναντι στον απλό πολίτη. Πρόκειται για λαμπρές προσωπικότητες που οι σημερινές ανάξιες κυβερνήσεις εξοβελίζουν από την δημόσια παιδεία. Παρομοίως, η στάση της Εκκλησίας συχνά εξοβελίζεται από τον δημόσιο διάλογο, αναμασώντας την αντιδημοκρατική καραμέλα «δεν δικαιούστε να ομιλείτε».
- Είναι τιμή μας να εμπνεόμαστε στην πολιτική σκέψη μας από τις αξίες της Πίστης μας. Θεωρούμε χρήσιμο να κάνει το ίδιο κάθε συμπατριώτης μας και ιδιαίτερα οι πολιτικοί, οι οποίοι οφείλουν να δίνουν το ηθικό παράδειγμα στην κοινωνία, αντί να την εκφυλίζουν και να την διαφθείρουν με νόμους, έργα και λόγια που πόρρω απέχουν και αντίκεινται στο Ευαγγέλιο.
- Κατηγορηθήκαμε ότι στα ψηφοδέλτιά μας εντάχθηκε μία καταξιωμένη εκπαιδευτικός, η οποία ήταν συγγενής λαοφιλούς Αγίου της εποχής μας, καθώς και άνθρωποι που είχαν στενή σχέση με Αγίους. Πληροφορούμε τους κατηγόρους μας, ότι η ΝΙΚΗ διαθέτει πολύ περισσότερους φίλους και συνοδοιπόρους, οι οποίοι είχαν στενούς δεσμούς με εγνωσμένους Αγίους της εποχής μας. Δεν το διαφημίσαμε ποτέ. Αντιθέτως τα ΜΜΕ επέλεξαν να φέρουν στην επιφάνεια το θέμα, μάλιστα τα περισσότερα, με ύφος ωσάν περίπου να πρόκειται για έγκλημα. Δεν έχουν αυτοί δικαίωμα να πολιτευθούν; Πώς πιστεύουν ΜΜΕ και επαγγελματίες πολιτικοί ότι μπορούν να απαγορεύουν σε συμπολίτες τους το δημοκρατικό δικαίωμα του εκλέγεσθαι;
- Επιπροσθέτως, η ΝΙΚΗ έχει στις τάξεις της ευρύτερα ανθρώπους που είναι συνειδητοί Χριστιανοί. Μήπως ούτε αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στα κοινά; Συνηθίσαμε, φαίνεται, να είναι πολλοί πολιτικοί μας τόσο πολύ αδιάφοροι έως εχθρικοί προς την Εκκλησία, ώστε τώρα μας κακοφαίνεται που βρέθηκαν άνθρωποι, οι οποίοι λένε το «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» για σαράντα μέρες ή κάνουν προσευχή πριν ξεκινήσουν μία εκδήλωση.
- Οι συνειδητοί Χριστιανοί, παραμένουν Χριστιανοί σε όλα τους. Είτε στην εργασία τους, είτε στην ψυχαγωγία τους, είτε στην πολιτική, διατηρούν πάντοτε ως προτεραιότητά τους την ευαρέστηση του Θεού. Δεν μπορούν να προσποιηθούν ότι δεν είναι Χριστιανοί ή να μην αναφέρονται στο Χριστό, όπως συμβαίνει στις μασονικές στοές και στις παραμασονικές λέσχες.
- Στη ΝΙΚΗ δεν προσποιούμαστε τους Χριστιανούς για να πάρουμε ψήφους. Δεν εκκλησιαζόμαστε μόνο στις προεκλογικές περιόδους, ούτε καθόμαστε επιδεικτικά στους «επισήμους» μέσα στο Ναό για το θεαθήναι. Η ομολογία της πίστης στο Χριστό είναι το βίωμά μας και αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, ούτε να το αρνηθούμε, για να ικανοποιήσουμε τους «προοδευτικούς» δημοσιογράφους.
- Αντιθέτως, παρατηρούμε ότι λείπει ο ανάλογος σχολιασμός από τα ΜΜΕ για εκκλησιαστικές συμπάθειες είτε αντιεκκλησιαστική ρητορική άλλων πολιτικών παρατάξεων. Επίσης λείπει ο σχολιασμός τους για την κάκιστη συμπεριφορά πολλών κυβερνήσεων έναντι της Εκκλησίας. Καλό θα ήταν να ερωτηθούν και εκείνοι.
- Τέλος, αναφορικά με τον χαρακτηρισμό «Χριστιανοταλιμπάν», συνιστούμε σε εκείνους που τον χρησιμοποιούν να είναι πολύ προσεκτικότεροι με τη χρήση ρατσιστικών χαρακτηρισμών. Με ανήθικο τρόπο ταυτίζουν το θύμα με τον θύτη. Ο Χριστιανισμός, και μάλιστα η Ορθοδοξία, ήταν και είναι και σήμερα η πλέον διωκόμενη θρησκεία ανά τον κόσμο. Οι Ταλιμπάν προκάλεσαν φρικώδη εγκλήματα κατά των Χριστιανών σχεδόν σε όλες τις ηπείρους της γης. Το λεκτικό τους εφεύρημα είναι τόσο προσβλητικό όσο το να αποκαλούσαν τους Ιουδαίους «εβραιοναζί». Μήπως θα πρέπει να διερωτηθούν για την χριστιανοφοβία τους;
Σκοπός μας είναι μία δημοκρατικότερη Ελλάδα, χωρίς το φίμωμα της γνώμης που «ενοχλεί». Επιθυμούμε να καταθέσουμε τη δική μας μαρτυρία μέσα στη Βουλή, η οποία δεν θα διχάζει, αλλά θα ενώνει τους Έλληνες, πάνω στις ιερές αρχές του Ελληνικού Συντάγματος, το οποίο απειλείται να αλλάξει ουσιωδώς, αν δοθεί παντοδυναμία στο κυβερνών κόμμα της επόμενης Βουλής.
Καλούμε κάθε καλοπροαίρετο Έλληνα να μάς εμπιστευθεί και πάλι στις 25 Ιουνίου, κλείνοντας τα αυτιά στην τοξικότητα, το μίσος και την οργανωμένη προπαγάνδα, για να επιτύχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τη ΝΙΚΗ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ και της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
Η παρέμβαση Ιερώνυμου με έμμεσο στόχο τη “Νίκη” και τον Βελόπουλο
Με αφορμή όσα διαδίδονται τις τελευταίες ημέρες για «εμπλοκή της Εκκλησίας και κληρικών της στα πολιτικά δρώμενα της χώρας» στο πλαίσιο της διεξαγωγής των εθνικών εκλογών, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Επιτρέψτε μου να επαναλάβω τα αυτονόητα σε μία ιδιαίτερα περίεργη στιγμή κατά την οποία επιχειρείται, αλυσιτελώς βεβαίως, η ‘’προβολή”, διά ερωτημάτων ή διά υπονοουμένων, αλλά πάντως με ανάρμοστο, ανοίκειο και δόλιο τρόπο και προς εξυπηρέτηση προφανών σκοπιμοτήτων, της δήθεν ‘’εμπλοκής” της Εκκλησίας μας και κληρικών Της, και δη Ιεραρχών και εμού προσωπικώς, στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας ενόψει των επερχόμενων εθνικών εκλογών.
Η Εκκλησία είναι θεανθρώπινος οργανισμός και όχι κοσμικός και εξουσιαστικός θεσμός. Δεν είναι εκ του κόσμου τούτου, αλλά ζει και λειτουργεί μέσα στον κόσμο τούτο για να τον μεταμορφώσει, διακονώντας το ανθρώπινο πρόσωπο, κάθε πιστό, κάθε πολίτη, χωρίς διακρίσεις και, φυσικά, ανεξαρτήτως των πολιτικών πεποιθήσεων και των κομματικών προτιμήσεων του καθενός και της καθεμιάς.
Όλους τους αγαπά, όλους τους αγκαλιάζει, όλους τους αποδέχεται, όλους τους υπηρετεί και για την σωτηρία όλων εργάζεται πιστή στις αρχές και στη διδασκαλία του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού και στην ιερή αποστολή Της. Δεν διαχωρίζει τους ανθρώπους σε αμνούς και ερίφια, σε εκλεκτούς και μη, σε ευνοούμενους και σε παραπαίδια, γιατί για Αυτήν είμαστε όλοι μας παιδιά του ίδιου Θεού. Και, φυσικά, σεβόμενη απόλυτα το αυτεξούσιο και την ελευθερία του ανθρώπου, ουδένα επιχειρεί να ‘’ποδηγετήσει” ή να ‘’χειραγωγήσει” ή να ‘’καθοδηγήσει” προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση σε κάθε πτυχή του δημόσιου βίου της χώρας μας.
Όποιος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο είτε ουδέν γνωρίζει από τα της Εκκλησίας και ουδεμία επαφή έχει με Αυτήν, είτε, ηθελημένα και συνειδητά, βιάζοντας την αλήθεια και την πραγματικότητα και παίζοντας δικά του παιχνίδια, αποπειράται να Την απομειώσει, να Την προσβάλει και να Την υβρίσει.
Η Εκκλησία μας, όπως σοφά και έγκαιρα, είχε επισημάνει ο μεγάλος προκάτοχός μου Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Σεραφείμ ούτε πολιτεύεται, ούτε συμπολιτεύεται, ούτε αντιπολιτεύεται, ούτε ‘’κομματίζεται” θα πρόσθετα εγώ, αλλά πορεύεται. Και την Εκκλησία μας εκπροσωπεί και εκφράζει αποκλειστικά και μόνον η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας μας και ο Πρόεδρός της, ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος, και έτερος ουδείς.
Ως εκ τούτου, δεν πρόκειται να ανεχθώ ούτε την χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας μας ως εργαλείο για την επιδίωξη των αλλότριων σκοπών οιωνδήποτε και της οικειοποίησής Της από τους οιουσδήποτε παραχαράκτες της πίστης μας, που, εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων, επιζητούν να δημιουργήσουν οπαδούς και στρατούς, ούτε όμως την ομοίως βλάσφημη απόπειρα στοχοποίησης της Εκκλησίας μας ως δήθεν παράγοντα ‘’υπόγειας” ή ‘’μυστικής” ανάμιξης σε διαδικασίες και σε ζητήματα απολύτως αλλότρια με την αποστολή Της. Ως εδώ.».
Πολιτικός κομήτης, ή το κόμμα που μπορεί να μπει στη Βουλή- Η διαδρομή του Δημήτρη Νατσιού, οι σχέσεις με την Εκκλησία και τα “κάστα” στην Βόρεια Ελλάδα- Η αντίδραση της Ν.Δ με “ειδικούς απεσταλμένους” στο Άγιο Όρος
Το κόμμα “Νίκη” του δασκάλου Δημήτρη Νατσιού ανιχνεύθηκε πρώτη φορά στις δημοσκοπήσεις περίπου ένα μήνα πριν τις εκλογές της 21ης Μαϊου. Τότε, σε ορισμένες από αυτές, κατεγράφη με ποσοστό 1%, ωστόσο αν και αρκετοί απόρησαν δεν δόθηκε ιδιαίτερη σημασία από το εκλογικό επιτελείο της Ν.Δ. Κάποιοι μάλιστα στην Πειραιώς έλεγαν πως η εμφάνισή του ίσως συνδράμει στην συσπείρωση ακροδεξιών ψήφων στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και στην πλαγιοκόπηση της Ελληνικής Λύσης του Κυριάκου Βελόπουλου, και τούτων δοθέντων αξιολογήθηκε πως δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς ουδείς εκτιμούσε πως μπορεί να πιάσει το όριο του 3%.
Ο Κυριάκος Βελόπουλος, ωστόσο, άφηνε να εννοηθεί πως υπήρχε έμμεση πριμοδότηση του συγκεκριμένου κόμματος, με την ανοχή -ή ακόμα και συνδρομή- της Ν.Δ, με στόχο τον ίδιο, και σε συνομιλίες του έλεγε πως κάποιοι μητροπολίτες, κυρίως ένα μπλοκ μοναστηριών του Αγίου Όρους που πρωταγωνίστησαν στον αντιεμβολιαστικό αγώνα κατά την περίοδο της πανδημίας, ενίσχυαν τον Δημήτρη Νατσιό. Πηγές αναφέρουν, μάλιστα, πως έχουν συγκεντρωθεί στοιχεία που περιλαμβάνουν ακόμα και sms θρησκευτικών οργανώσεων, παραεκκλησιαστικών κύκλων, αλλά και μητροπολιτών προς τους πιστούς με υπόδειξη να ψηφιστεί το συγκεκριμένο κόμμα.
Με τη Ν.Δ πιά να έχει αγκαλιάσει την αυτοδυναμία και να πρέπει μόνο να διατηρήσει το 40,7% της πρώτης κάλπης, στο εκλογικό επιτελείο της Πειραιώς ανησυχούν για το ενδεχόμενο το 2,96% της “Νίκης” να αυξηθεί κι έτσι το κόμμα να εκπροσωπηθεί στη νέα Βουλή. Εάν, δε, αυξηθεί κατά μερικές χιλιάδες ψήφους και η “Πλεύση Ελευθερίας” της Ζωής Κωνσταντοπούλου (με “αντισυστημικές” ψήφους ή μετακινήσεις από το Mera25, τα μικρά κόμματα που κατέγραψαν κάτω από 1% (π.χ το ΕΠΑΜ του Δημήτρη Καζάκη), ή ακόμα και από τον ΣΥΡΙΖΑ), η επόμενη Βουλή ίσως είναι επτακομματική.
Πρακτικά αυτό σημαίνει πως με επτά κόμματα στη Βουλή το όριο αυτοδυναμίας του πρώτου κόμματος είναι το 39,3% (εάν εισέλθει και το Μερα25 που έλαβε 2,4% ανεβαίνει στο 40%), γεγονός που δημιουργεί μία ζώνη κινδύνου για τη Ν.Δ. Στην περίπτωση, βεβαίως, που για μια σειρά λόγους δει το ποσοστό της να μειώνεται λίγο. Δηλαδή, εάν η Ν.Δ χάσει περίπου μία μονάδα και στη Βουλή βρεθούν επτά κόμματα κινδυνεύει είτε να χάσει την άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία, είτε να έχει αυτοδυναμία 151 βουλευτών. Εξέλιξη που προφανώς ανησυχεί ιδιαίτερα την Πειραιώς διότι, παρά την καταβύθιση του ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργεί μια εντελώς διαφορετική μετεκλογική αρχιτεκτονική.
Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε να δοθεί έμφαση στις εκλογικές περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας, μεταξύ των οποίων στην Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης (όπου η “Νίκη” συγκέντρωσε κοντά στο 5%), το Κιλκίς, την Πιερία, την Πέλλα, τις Σέρρες και αλλού, περιοχές, δηλαδή, που το κόμμα Νατσιού συγεντρώνει πολύ υψηλές επιδόσεις (7-8%), ενώ παράλληλα και η Ελληνική Λύση κρατά υψηλά ποσοστά. Τις τελευταίες ώρες λέγεται πως μεταξύ άλλων σχεδιάζεται επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Άγιο Όρος προκειμένου να πεισθούν τα μοναστήρια που στηρίζουν τη “Νίκη” να μεταβάλλουν άποψη, ενώ πραγματοποιούνται κινήσεις και προς μετριοπαθείες μητροπολίτες (Λαρίσης, Αλεξανδρουπόλεως κ.ά) να καταγγείλουν την “εργαλειοποίηση της πίστης” που είναι το μεγάλο όπλο του Δημήτρη Νατσιού. Ακόμα και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ενημέρωθηκε σχετικά για να συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση.
Οι διατελέσαντες διοικητές του Αγίου Όρους, εφοπλιστής Ανδρέας Μαρτίνος (πατέρας της πρώην βουλεύτριας της Ν.Δ Γεωργίας Μαρτίνου), και ο επιχειρηματίας (αλευρόμυλοι) Κώστας Λούλης έχουν αναλάβει δράση στη μοναστική πολιτεία για να σπάσουν το μπλοκ των υποστηρικτών της “Νίκης”.
Ποιός είναι ο Δημήτρης Νατσιός
Όπως αναφέρει ο ίδιος στο βιογραφικό του που συνοδεύει τις θέσεις του κόμματος, ο Δημήτρης Ἰω. Νατσιός γεννήθηκε τό 1965 στό Μοσχοχώρι Πιερίας. Εἶναι γόνος πολύτεκνης οἰκογένειας καί ὑπηρέτησε τή στρατιωτική του θητεία ὡς ἔφεδρος ἀξιωματικός. Εἶναι ἔγγαμος καί πατέρας τριῶν παιδιῶν. Ἔχει πτυχίο ἀπό τήν Παιδαγωγική Ἀκαδημία Θεσσαλονίκης καί ἀπό τή Θεολογική Σχολή τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διακονεῖ τήν Παιδεία ἐδῶ καί 30 χρόνια ὡς μάχιμος δάσκαλος, σέ σχολεῖα τῶν Κυκλάδων καί τοῦ Κιλκίς.
Ἀνελλιπῶς, ἐδῶ καί 25 χρόνια, γράφει ἄρθρα σέ ἐφημερίδες τοῦ Κιλκίς, τῆς Κατερίνης καί σέ διάφορα πανελλαδικά περιοδικά, τοῦ ἔντυπου καί ἡλεκτρονικοῦ τύπου. Ἔχει ἐκδώσει 12 βιβλία, πού πραγματεύονται κυρίως θέματα τῆς Παιδείας. Ἐπί μία δωδεκαετία παρουσίαζε καί εἲχε τήν ἐπιμέλεια τῆς ἐκπομπῆς «Γράμματα Σπουδάματα» στούς τηλεοπτικούς σταθμούς «4Ε» καί «Δίον τηλεόραση».
Και επισημαίνει: Μέ ἀσίγαστη φλόγα καί ἂδολη ἀγάπη γιά τά τιμαλφῆ τοῦ Γένους μάς καί τό μέλλον τῶν παιδιῶν μας, ἒχει ὀργώσει κάθε γωνιά τῆς Ἑλλάδας μέ περισσότερες από 350 ὁμιλίες, ἀγγίζοντας καί ἀφυπνίζοντας πολλές ψυχές σέ θέματα Πίστεως καί Πατρίδος. Ἀγωνίζεται μέ σθένος κατά τῶν ἐπικίνδυνων σχολικῶν βιβλίων Γλώσσας, Ἱστορίας καί Θρησκευτικῶν, ὅπως καί τῆς σεξουαλικῆς δῆθεν διαπαιδαγώγησης. Τό 2006, μάλιστα, ἔγραψε τό πρῶτο κείμενο πανελλαδικῶς, μέ τό ὁποίο ἀποκάλυπτε τίς ἀθλιότητες τοῦ βιβλίου Ἱστορίας τῆς Στ’ Δημοτικοῦ, τῆς Ρεπούση
Τό 2019 δέχθηκε τήν εἰσήγηση, ἀπό προσωπικότητες μέ ἀγάπη γιά τήν Ὀρθόδοξη Πατρίδα μας, νά διακονήσει, ἀπό τήν θέση τοῦ ἱδρυτικοῦ Προέδρου τῆς ΝΙΚΗΣ, ἓνα ἐξαιρετικά δύσκολο ἒργο: νά ἐμπνεύσει, συνενώσει καί συστρατεύσει κάθε ζωντανή, σοβαρή, ἒντιμη καί ἀνιδιοτελῆ συνείδηση, σέ ἓναν ἱερό ἀγῶνα νά ξαναχτίσουμε ἀπό νέα πολιτικά θεμέλια τήν Πατρίδα μας.
Το κόμμα ιδρύθηκε στον απόηχο της Συμφωνίας των Πρεσπών, την οποία κατήγγειλε ως “προδοσία”, παραμονές των εκλογών του 2019 αλλά δεν πρόλαβε να κατέλθει στις εκλογές του Ιουλίου. Έκτοτε δημιουργεί ερίσματα σε όλη την Βόρεια Ελλάδα με προπύργια την Πιερία (τόπος καταγωγής), το Κιλκίς (όπου εργάστηκε πολλά χρόνια), και, φυσικά, την Θεσσαλονίκη. Το τρίπτυχο “πατρίς, θρησκεία, οικογένεια” είναι στην προμετωπίδα του κόμματος, με αιχμές τον αγώνα κατά των εμβολίων (ισχυρίζεται πως λειτουργούν σαν…μαγνήτες!), των αμβλώσεων, αλλά και υπέρ της εξόδου της Ελλάδας από την ΕΕ και το ΝΑΤΟ.
Πρόκειται για ένα κόμμα με ακροδεξιό και ομοφοβικό λόγο, βγαλμένο μέσα από σκοτεινά υπόγεια παραεκκλησιαστικών οργανώσεων, μοναστηριών, παραθρησκευτικών «κινημάτων» κατά των αμβλώσεων, του εμβολίου και των μέτρων για τον κοροναϊό.
Αντιεπιστημονικές αναφορές που προκαλούν απορία αλλά και επίκληση του Χριστού ως του μοναδικού… ηγέτη τους.
Συμμετοχή σε κινητοποιήσεις που στόχο είχαν είτε τις… ηλεκτρονικές ταυτότητες του διαβόλου είτε το «μπόλι» (όπως το λένε και οι ίδιοι) κατά του κοροναϊού.
Απόψεις που θυμίζουν σε πολλά τον ελληνοχριστιανικό κόσμο που θέλησαν να φτιάξουν οι Χουντικοί το 1967.
Καταγγελτικός λόγος κατά του πολιτικού συστήματος και των διεφθαρμένων πολιτικών που ταιριάζει πολύ με την ιδεολογία των Χρυσαυγιτών.