Τα τρένα της ανασφάλειας – Επανεκκίνηση με τεράστια κενά στον σιδηρόδρομο – Νέα έγγραφα που δείχνουν προχειρότητα
Η επανεκκίνηση των δρομολογίων πραγματοποιείται σε συνθήκες πλήρους ανασφάλειας σε αντίθεση με την κυβερνητική γραμμή καθώς μέρα με την ημέρα οι εργαζόμενοι αποκαλύπτουν έγγραφα φωτιά που δείχνουν αν μη τι άλλο προχειρότητα.
Προφανώς δεν θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν μέσα σε λίγες ημέρες τόσο μεγάλα προβλήματα, όμως, στη σκιά της τραγωδίας στα Τέμπη, οι συνεχείς καταγγελίες των εργαζομένων έχουν τη δική τους σημασία.
Σήμερα πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει το μπάχαλο στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.
Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Την ίδια ώρα τα χειρόγραφα σημειώματα παραμένουν. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης το οποίο είναι χειρόγραφο. Παρά τις καταγγελίες και τις ανησυχίες των μηχανοδηγών η γραμμή χαρακτηρίστηκε «λειτουργική».
Η ανάρτηση Γενηδούνια
«Δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης (η γραμμή αυτή δόθηκε ως λειτουργική). >αναφορά 22/03/2023. Ημέρα Τετάρτη.
07:00 ανάληψη υπηρεσίας στο Μ/Θ. Παραλαβή η/α 120015.Εγγραφή βιβλίου επισκευών Νο .49.Ελιγμοί Μ/θ και από ενωτική για θ/ν. Επι της ενωτικής στο χ.σ. 1+400 τα λευκά του μηχανοδηγού στη διάβαση δεν είσοδος στο θ/ν με Αρ. τηλεγραφήματος 8 και ώρα 07.26 “ελεύθερη είσοδος στην 1η γρ. θ/ν ” και τηλεγράφημα ανταπόκρισης με αρ.1 (επανάληψη τηλεγραφήματος και επίδοση στοιχείων προσωπικού και μηχανής). Αναμονή φορτίου και εγγράφων. Παραλαβή εγγράφων, υποδειγμάτων για αμάξ. 41706 νο.1, ελιγμοί θ/ν και πρόσδεση σε φορτίο ώρα 08:30.Εκτελεση δοκιμής πέδησης.
Ώρα 08:37 με Αρ. 9 τηλεγραφήματος έξοδος με γραμμή ελεύθερη έως Τ.Χ. 3 κ αρ ανταπόκρισης 2.Στο τχ3 το σήμα διάβασης 305 (πρόσημα) είναι σβηστό (ενημερώθηκε το τχ5). Κυκλοφορία με φωτοσήματα έως τχ1.Με Αρ. τηλεγραφήματος 336 γρ. ελεύθερη έως φωτόσημα εισόδου σ.σ. Καστανά ώρα 08:51 και Αρ. ανταπόκρισης 3.Στο χ.σ. 7 χόρτα εντός της γραμμής. Στο 11+100 το πρόσημα Αγχιάλου σβηστό και χόρτα κλαριά εντός γραμμής. Κυρίως σήμα Αγχιάλου σβηστό εισόδου και εξόδου. Στον Άγιο Αθανάσιο χ.σ.20 σκουπίδια στο περιτύπωμα. Φωτοσήματα (πρόσημα, κυρίως εισόδου και εξόδου) σ.σ. Γέφυρας σβηστά. Βλάστηση κοντά στο περιτύπωμα και διέλευση με συνεχή συρίγματα λόγω συνεργείων εκτός περιτυπώματος. Στο χ.σ.29 κλαδιά εντός περιτυπώματος. Κακή έως καθόλου επικοινωνία μέσω vhf με σ.σ καστανά πριν το Χ.σ.30.
Ώρα 09:27 Με Αρ τηλεγραφήματος Καστανά 547 είσοδος με κόκκινο (σβηστό) και στάθμευση για παραλαβή υποδείγματος 1001 με νο.2 φωτόσημο εξόδου ερυθρό και ελεύθερη γρ. έως φωτοσημα εισόδου Ειδομένης. Αρ. ανταπόκρισης 4.Κατα την είσοδο στον σ.σ. καστανά συνεργεία εκτός περιτυπώματος. Όλα τα φωτόσημα του σ.σ. Άσπρου σβηστά. Στην είσοδο του σ.σ. νέου Πολυκάστρου βλάστηση στα όρια που δεν επιτρέπει ανάγνωση της εκτελεστικής βραδυπορείας (40 χλμ) από κανονιστική απόσταση.
Στους σ.σ. νέου Πολυκάστρου και Πολυκάστρου όλα τα φωτόσημα σβηστά, ομοίως και των σ.σ. Αξιούπολης Παιονίας και Ειδομένης.
Από χ.σ. 61 (Αξιούπολη) και μετά έως χ.σ. καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και από είσοδο Αξιούπολης έως και είσοδο Ειδομένης βλάστηση εντός περιτυπώματος στα όρια της γραμμής επαφής και κάκιστη κατάσταση γραμμής.
Από χ.σ 62 έως χ.σ. 69 καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και κακό έως καθόλου σήμα κινητής τηλεφωνίας (υπηρεσιακό τηλέφωνο) σε πολλά “νεκρά σημεία”.
Από χ.σ. 69 σχετική αποκατάσταση επικοινωνίας με κακή λήψη στο vhf ενώ εξακολουθούν τα “νεκρά σημεία” στην κινητή τηλεφωνία έως το χ.σ. 72 ,οπότε και αποκαθίσταται η επικοινωνία πλήρως με το σ.σ. Ειδομένης.
Με Αρ. τηλεγραφήματος 612 είσοδο από σβηστό φωτόσημα εισόδου στην 5η παρακαμπτήριο γρ. σ. σ. Ειδομένης και στάθμευση ώρα 10:26.Αρ. ανταπόκρισης 5.
Ώρα 10:29 παρουσιάστηκε απουσία τάσης δικτύου και επανήλθε ύστερα από επικοινωνία με το ρ.ε. ωρα 10:34.Σταθμευση στο σ.σ. Ειδομένης ώρα 10:39.Εξασφάλιση αμάξ. και παράδοση εγγράφων στο γραφείο κινήσεως σ.σ. Εκτέλεση διαδικασίας φυσικού ελέγχου των οχημάτων της αμαξ. με εντολή τελωνείου. Παραλαβή εγγράφων.
Με Αρ. τηλεγραφήματος 615 περνάμε την κόκκινη έξοδο Ειδομένης και με μικρό φωτοσημα (λευκό) είσοδος στην 6η παρακαμπτήριο γρ. Γευγελής. Αρ. ανταπόκρισης 6 .
Ώρα αναχώρησης 11:35 και άφιξη στο σ.σ. Γευγελής ώρα 11:45.Αποκοπη φορτίου και παράδοση εγγράφων. Παραλαβή εγγράφων, πρόσδεση σε φορτίο και δοκιμή πέδησης, σχηματισμός αμάξ. 46861.
Έξοδος από Γευγελή με μικρό (λευκό) φωτοσημα έως το σήμα εισόδου Ειδομένης. Αναχώρηση ώρα 12:20.Με Αρ. τηλεγραφήματος 616 είσοδος με ερυθρό στην 8η γρ. σ.σ. Ειδομένης. Αρ. ανταπόκρισης 7 και ώρα άφιξης σ.σ. Ειδομένης 12:30.Αποκοπη η/α και πρόσδεση στην 7η γρ. με η/α 120014.Παραλαβη η/α 12014 και πρόσδεση σε φορτίο. Δοκιμή πέδησης και αναμονή τελωνείου. Παραλαβή εγγράφων και υποδειγμάτων 1001 με νο. 21 και 1036 με νο.10 έως φωτόσημα εισόδου Καστανά. Αναχώρηση από σ.σ. Ειδομένης ώρα 13:50»
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Κ. Γενηδούνιας είχε δώσει στη δημοσιότητα έγγραφο με οδηγίες της Hellenic Train προς τους μηχανοδηγούς στις οποίες περιγράφονται δεκάδες εντολές-οδηγίες για «βραδυπορία» των συρμών, λόγω μίας πλειάδας προβλημάτων και κινδύνων:
- τμήματα χωρίς σήματα
- τμήματα όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος
- τμήματα όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων
- παρατημένα βαγόνια