ΣΥΡΙΖΑ: Αυξάνει την πίεση για τους πραγματικούς ενόχους της τραγωδίας στα Τέμπη – Τρεις νέες κραυγαλέες αποκαλύψεις

 ΣΥΡΙΖΑ: Αυξάνει την πίεση για τους πραγματικούς ενόχους της τραγωδίας στα Τέμπη – Τρεις νέες κραυγαλέες αποκαλύψεις

Υπο το βάρος των συνεχών αποκαλύψεων και της γενικευμένης κοινωνικής οργής νεολαίας και μεσαίας τάξης ο κλοιός της κυβερνητικής ευθύνης σφίγγει μέρα με τη μέρα γύρω από το Μέγαρο Μαξίμου.

Για πρώτη φορά από την αρχή της θητείας της η κυβέρνηση Μητσοτάκη βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες δημοσιογραφικού και κοινωνικού ελέγχου με τις κινήσεις μέσα σε μια εβδομάδα αποκαλύψεων να μαρτυρούν τον πανικό της αφού υποχώρησε και το δίκτυ προστασίας στα μέσα ενημέρωσης.

Οι αποκαλύψεις για τα καμπανάκα που χτυπούσαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς των σιδηροδρόμων και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε συνδυασμό με το φως που πέφτει πλέον στα έργα και τις ημέρες του παραιτημένου υπουργού μεταφορών συνθέτουν ένα ασφυκτικό περιβάλλον για την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα μέχρι τις κάλπες.

  • Η ιστορία με τις συμβάσεις του δημοσίου με τους ιδιώτες και τις μεγάλες εταιρείες και πολυεθνικούς ομίλους είναι παλιά και αμαρτωλή. Όμως στην προκειμένη περίπτωση το «παιχνίδι» του πρώην Υπουργού Μεταφορών έγινε πάνω στην ασφάλεια των επιβατών με τα ολέθρια αποτελέσματα, σημειώνουν από το ΣΥΡΙΖΑ.

Ενώ, επισημαίνουν, ο κ. Καραμανλής είχε παραλάβει ένα καθαρό έργο σε επίπεδο σύμβασης σημειώνουν πρόσωπα με πλήρη γνώση των συμβάσεων, με την 717 σύμβαση να έχει «καθαρίσει» και σε επίπεδο μελετών και συμβασιοποίησης με απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου ήδη από το καλοκαίρι του 2019, εν τούτοις καθυστερεί δυο χρόνια να βάλει τις υπογραφές με την γαλλική εταιρεία.

Αποτέλεσμα να υπογράψει την επέκταση της Σύμβασης με μια “καραμπινάτη δοσοληψία”, όπως κατάγγειλε και στο MEGA ο τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς.

Ενώ λοιπόν είναι όλα έτοιμα για την έναρξη υλοποίησης της σύμβασης 717 για τα συστήματα τηλεδιοίκησης και αυτοματισμών ασφαλείας ο πρώην υπουργός μεταφορών αντί να υποχρεώσει την εταιρεία να βάλει την υπογραφή της και να προχωρήσουν τα έργα υπογράφει το Δεκέμβριο του 2019 μνημόνιο συνεργασίας με την Hellenic train για τα έργα 750εκατ.€ στο δίκτυο.

  • Στο τέλος του 2020 όπως είπε ο κ. Παππάς το υπουργείο κρατά μυστική τη σύμβαση παρά τις πιέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης να την καταθέσει στη Βουλή, μέχρι το καλοκαίρι όλα θα έχουν αλλάξει.

Ο υφυπουργός μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης ανακοινώνει αιφνιδιαστικά ότι δεν θα υπογραφεί τελικά η σύμβαση και ότι θα αρχίσει νέα διαπραγμάτευση για νέα σύμβαση.

Το καλοκαίρι του 2022, τρία χρόνια μετά έρχεται νέα σύμβαση με δούναι και λαβείν με την οποία απαλλάσσεται η εταιρεία από τις επενδύσεις όπως όμως και ο ΟΣΕ από τη δική του υποχρέωση να εγκαταστήσει το σύστημα ασφαλείας στις ράγες.

Η σύμβαση γίνεται «ληστεία του τρένου» με τις επενδύσεις της ιταλικής εταιρείας να συρρικνώνονται στα μόλις 60εκατ.€ από από 650 και το Δημόσιο παρέμεινε δεσμευμένο να επιδοτεί την «άγονη» γραμμή μέχρι τη Θεσσαλονίκη με συνολικά 750εκατ.€ στη 15ετία.

Γαλαζοπράσινο ρουσφέτι  

Κι αν η κυβέρνηση αποδείχτηκε ο «σταθμάρχης» των Ιταλών στην υπόθεση σιδηρόδρομοι στην περίπτωση του σταθμάρχη της Λάρισας αποκαλύπτει και το αληθινό πρόσωπό της.

Η σκαστή παρανομία της πρόσληψης του 59χρονου προφυλακισμένου σταθμάρχη της Λάρισας δεν ήταν δυνατόν να συγκαλυφθεί από ούτε από το Υπουργείο Εσωτερικών με τον Μάκη Βορίδη να παίζει κατενάτσιο και να μιλά ουσιαστικά για μια νομότυπη από τη δική του πλευρά αναγγελία της μετάταξής του από το Παιδείας στον ΟΣΕ.

Ο κ. Καραμανλής φρόντισε να απαλλάξει τον συγκεκριμένο υπάλληλο από το άγος της ηλικίας του και να παρακάμψει το ηλικιακό όριο των 48 ετών που έθετε ο ΟΣΕ για τους υπο μετάταξη υπαλλήλους που θα προσλάμβανε μέσω της κινητικότητας.

  • Το Μάιο είχε εγκριθεί παράνομα η μετάταξή του, την τελευταία ημέρα του ίδιου μήνα ο πρώην υπουργός μεταφορών χαλαρώνει το ηλικιακό όριο και ένα μήνα μετά το υπουργείο εσωτερικών ανακοινώνει με ΦΕΚ την πρόσληψη.

Η αποκορύφωση της απογύμνωσης του επιτελικού κράτους στα μάτια και της ίδιας της εκλογικής βάσης της ΝΔ είναι σύμφωνα με στελέχη της Κουμουνδούρου και η προσπάθεια του Άδωνι Γεωργιάδη και του Θάνου Πλεύρη να κάνουν συμψηφισμούς πάνω στο δικό τους ρουσφέτι.

Ο πρώτος αποκάλυψε ότι το γαλάζιο ρουσφέτι τοποθετήθηκε στη  θέση του σταθμάρχη της Λάρισας από τον αρχισυνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ περιφερειακό διευθυντή του ΟΣΕ που τέθηκε σε διαθεσιμότητα την ώρα που ο δεύτερος συμπλήρωνε τον συμψηφισμό σε βάρος του ΠΑΣΟΚ λέγοντας ότι γιατρός που του έδωσε χαρτί αναρρωτικής άδειας 30 ημερών την επόμενη της τραγωδίας είναι υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ.

Μέχρι το 2019

Εκείνο όμως που προκάλεσε πραγματικό πανικό στην κυβέρνηση εκτιμούν στην Κουμουνδούρου είναι η αποκάλυψη του τομεάρχη διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Ραγκούση για το σταθμό της Λάρισας.

  • Μαζί με τους εργαζόμενους στο σταθμό και με στοιχεία αποκάλυψε ότι η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε μέχρι το καλοκαίρι του 2019 με τον εκάστοτε σταθμάρχη να έχει εικόνα μέχρι τους Νέους Πόρους σε όλες τις διακλαδώσεις.

Η φωτιά το καλοκαίρι κατέστρεψε τα καλώδια στις γραμμές του τρένου αλλά η διοίκηση Καραμανλή και του ΟΣΕ δεν έκανε τίποτε για την αντικαταστήσει και άφησε και το σταθμό χωρίς δεύτερο σταθμάρχης τη βάρδια. 


Σχετικά Άρθρα