49 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση για κακοδιαχείριση στο Γηροκομείο Αθηνών
Το ζήτημα της κακοδιαχείρισης στο Γηροκομείο Αθηνών φέρνουν στη Βουλή με ερώτηση και ΑΚΕ 49 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, μετά από πρωτοβουλία του βουλευτή Α΄ Αθηνών Νίκου Φίλη.
Στην ερώτηση οι βουλευτές ζητούν λύση στο πολύπαθο Γηροκομείο Αθηνών που συνεχώς στιγματίζεται με νέα σκάνδαλα. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγια για παράτυπη και αντιδεοντολογική συμπεριφορά από τον Πρόεδρο του ΔΣ, εγγραφή νέων μελών παρά τη ρητή δικαστική απαγόρευση, όπως του Γιάννη Βαρδινογιάννη, που έχει οριστεί υπεύθυνος των ακινήτων του Ιδρύματος, ενώ καταδικάσθηκε πρωτόδικα σε ποινή κάθειρξης έξι ετών για κακουργηματική υπεξαίρεση κατ’ εξακολούθηση ποσού άνω των τριών εκατ. ευρώ, οφειλόμενα μισθώματα ποσού 166.734 ευρώ από τον Ανδρέα Πάτση, καθώς καρπούται διαμερίσματα του Γηροκομείου επί της Β. Σοφίας χωρίς να καταβάλλει τα μισθώματα, συνεχείς παρατάσεις της θητείας της προσωρινής διοίκησης και όλα αυτά με την ανοχή του δημάρχου Π. Μπακογιάννη.
Οι βουλευτές ζητούν να διενεργηθούν άμεσα αρχαιρεσίες για την εκλογή αιρετής διοίκησης σύμφωνα, άλλωστε, με την εντολή του αρμόδιου δικαστηρίου.
Αναλυτικά η ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς τους κ.κ. υπουργούς
Οικονομικών
Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Δικαιοσύνης
Εσωτερικών
Θέμα: Κακοδιαχείριση στο Γηροκομείο Αθηνών με ανοχή του Δημάρχου Αθηναίων και οσμή σκανδάλου με εμπλοκή ακόμα και του Α. Πάτση.
Ζητήματα επιζήμιας και μη σύννομης διαχείρισης εξακολουθούν να ανακύπτουν μέχρι και σήμερα στο πολύπαθο Γηροκομείο Αθηνών. Πρόσφατα, κατόπιν αίτησης του Δήμου Αθηναίων ως εποπτεύουσας αρχής του φιλανθρωπικού σωματείου Ελεήμων Εταιρεία Αθηνών, δλδ του Γηροκομείο Αθηνών, εκδόθηκε η υπ. αριθμ. 1483/2022 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (ΜΠΑ) που διόρισε προσωρινή διοίκηση στο παραπάνω σωματείο με την εντολή, όπως εντός οκτώ μηνών από την έκδοση της διενεργήσει αρχαιρεσίες για την εκλογή αιρετής διοίκησης και επιπλέον παραχώρησε συγκεκριμένες αρμοδιότητες, μεταξύ των οποίων, η επιδίωξη ικανοποίησης και η άσκηση αγωγών για επικείμενες να παραγραφούν αξιώσεις του νομικού προσώπου του σωματείου, η ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών του νομικού προσώπου του σωματείου με το Δημόσιο, τον ΕΦΚΑ, Τράπεζες και άλλους πιστωτές του, η υπαγωγή του σωματείου στις προστατευτικές διατάξεις του νόμου 4262/2014, ενώ απέρριψε ρητά το αίτημα να της επιτραπεί η εγγραφή νέων μελών στο σωματείο. Τα μέλη ήταν όλα της εγκρίσεως του Δημάρχου Αθηναίων, ενώ πρόεδρος του ΔΣ εκλέχτηκε ο κ. Σπύρος Χαμακιώτης, συνταξιούχος οικονομικός διευθυντής του Δήμου Αθηναίων και στενός συνεργάτης του Δημάρχου. Ο κος Χαμακιώτης διατηρεί γραφείο εντός του Δημαρχείου, έχει συστήσει εταιρεία που λαμβάνει εργασίες με απευθείας ανάθεση από τον Δήμο και χρησιμοποιεί ως email της εταιρείας του το επαγγελματικό email υπαλλήλου του λογιστηρίου του Δήμου Αθηναίων. Δηλαδή έχει ανοίξει ιδιωτικό μαγαζί στο Δημαρχιακό μέγαρο εν γνώσει του Δημάρχου χρησιμοποιώντας τους δημοτικούς υπαλλήλους. Συνεπώς τα όρια μεταξύ εποπτεύοντος και εποπτευομένου έχουν μηδενισθεί.
Δεν ασκείται επίσης από τον Δήμαρχο Αθηναίων ο προβλεπόμενος έλεγχος εποπτείας καθώς δεν έχει διορίσει επίτροπο στο Γηροκομείο και με τον τρόπο αυτό επιτρέπει στον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Σπύρο Χαμακιώτη να μην αποστέλλει τις αποφάσεις του ΔΣ του Γηροκομείου, στον εποπτεύοντα Δήμο Αθηναίων για έλεγχο της νομιμότητας.
Στην πράξη ο πρόεδρος του ΔΣ συμπεριφέρεται ως ιδιοκτήτης, μη σύννομα και αντιδεοντολογικά, καθώς:
-δεν μαγνητοφωνεί τις συνεδριάσεις με το πρόσχημα του υψηλού κόστους,
-δεν χορηγεί αντίγραφο των αποφάσεων σε τακτικά μέλη, τα οποία αγνοεί,
-δεν κοινοποιεί τις ημερήσιες διατάξεις ούτε τις αποφάσεις του ΔΣ στο Δήμο Αθηναίων, ώστε να ασκείται ο έλεγχος νομιμότητας. Επισημαίνεται, όμως, ότι ο Δήμαρχος δεν του επέστησε την προσοχή να συμμορφωθεί με το νόμο,
-Έχει εγγράψει νέα μέλη στο Γηροκομείο, μεταξύ των οποίων τον Γιάννη Βαρδινογιάννη και τον εαυτό του, παρά τη ρητή απαγόρευση από τη δικαστική απόφαση καταργώντας κάθε έννοια δικαίου.
-Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, που έχει οριστεί υπεύθυνος των ακινήτων του Ιδρύματος, καταδικάσθηκε πρωτόδικα σε ποινή κάθειρξης έξι ετών για κακουργηματική υπεξαίρεση κατ’ εξακολούθηση ποσού άνω των τριών εκατ. ευρώ και εκκρεμούν εις βάρος του και άλλες ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος χωρίς ο Δήμαρχος να ζητήσει από τον εκλεκτό του να παραιτηθεί από την προσωρινή διοίκηση.
-προβαίνει σε μισθώσεις ή ανανεώσεις μισθώσεων ακινήτων,
-αναθέτει εργασίες σε εξωτερικούς δικηγόρους με παχυλές αμοιβές και διατηρεί στη μη νόμιμα συσταθείσα θέση του Γενικού Διευθυντή συνταξιούχο αστυνομικό με καθαρό μισθό 3.000 ευρώ, μολονότι η πρόσληψη συνταξιούχου, για οποιαδήποτε θέση, απαγορεύεται ρητά από το άρθρο 4 παρ. 3 του ψηφισμένου, από τα τακτικά μέλη του σωματείου, και κατατεθειμένου στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, «Οργανισμού των Υπηρεσιών της Ελεήμονος Εταιρείας Αθηνών»
-δεν ελέγχει την είσπραξη των κατεσχεμένων από την εφορία μισθωμάτων με ενημέρωση για την πορεία τους, όπως συνέβη με τα οφειλόμενα από τον Ανδρέα Πάτση μισθώματα κεντρικών διαμερισμάτων, επί της Β.Σοφίας!
Δηλαδή ο Ανδρέας Πάτσης καρπούται διαμερίσματα του Ιδρύματος χωρίς να καταβάλλει τα μισθώματα, τα οποία ανέρχονται, σύμφωνα με την από 27.10.2022 ανακοίνωση του ΔΣ του Γηροκομείου, στο ποσό των 166.734 ευρώ. Σύμφωνα με την ανωτέρω ανακοίνωση του Γηροκομείου τα μισθώματα εξακολουθούν να οφείλονται, επιβαρύνοντας την ΕΕΑ και με τόκους υπερημερίας των οφειλομένων, για τα οποία είχε προβεί σε κατάσχεση το Δημόσιο, χωρίς η προσωρινή διοίκηση μέχρι την έκδοση της ανακοίνωσης, να έχει ζητήσει την έξωση του βουλευτή ή να έχει προβεί σε οποιοδήποτε άλλο ένδικο μέσο είσπραξης των. Τα ανωτέρω δεν αποτελούν εσωτερική υπόθεση του Γηροκομείου, αλλά αποτελούν αντικείμενο ελέγχου, γιατί αφορούν δημόσιο χρήμα, καθόσον το Γηροκομείο έλαβε από τον Δήμο Αθηναίων επιδοτήσεις ύψους συνολικά 300.000 ευρώ, χωρίς μέχρι τώρα ο κος Χαμακιώτης να έχει καταθέσει απολογισμό στο Δήμο Αθηναίων τι έγιναν τα λεφτά αυτά.
Επιπλέον, μόλις η παρούσα προσωρινή διοίκηση ανέλαβε με τη δικαστική διαταγή την διοίκηση του Γηροκομείου Αθηνών άρχισε με κυβερνητική αρωγή η επιχείρηση «αξιοποίησης» της ακίνητης περιουσίας με τη μέθοδο της εξυγίανσης βάσει του ν. 4262/2014, μιας τεράστιας ακίνητης περιουσίας με μεγάλες οικονομικές προοπτικές, που αποτελείται πάνω από 700 ακίνητα αξίας πολύ άνω των 120.000.000 ευρώ. Εξάλλου, από αυτά δεν δύνανται να εκποιηθούν, 150 περίπου ακίνητα που ανήκουν σε περιουσίες κληροδοτημάτων, απολαμβάνουν συνταγματικής προστασίας και είναι αναγκαία να δοθεί η άδεια της Διεύθυνσης Κοινωφελών Περιουσιών, ενώ 60 περίπου ακίνητα δεσμεύονται με τον όρο του αναπαλλοτρίωτου.
Συγκεκριμένα με διατάξεις (άρθρο 198) του ν. 4964/2022 (Α΄ 150/30-07-2022), που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως λίγες μέρες πριν την κατάθεση του Σχεδίου Εξυγίανσης από το Γηροκομείο και τροποποιούσε διατάξεις του ν. 4964/2014, επιτράπηκε η εκποίηση ακινήτων χωρίς την προσαγωγή πιστοποιητικού φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, υπάχθηκε η εποπτεία των κληροδοτημάτων των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων στους οικείους δήμους και για να εγκριθεί το σχέδιο εξυγίανσης, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία δεν απαιτούνται πλέον α) η σύμφωνη αλλά η απλή γνώμη του Παρατηρητηρίου και β) η συμφωνία του 60% των πιστωτών, αλλά η σύμφωνη γνώμη του Δημοσίου και ασφαλιστικών ταμείων είναι αρκετή. Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του ΔΣ Σπύρος Χαμακιώτης χωρίς εντολή απόφασης του ΔΣ, συνέγραψε σχέδιο εξυγίανσης του Γηροκομείου. Για το κατατεθέν σχέδιο η εταιρεία ορκωτών λογιστών Grant Thornton, διατύπωσε επιφυλάξεις όσον αφορά την αξιοπιστία των δεδομένων του σχεδίου με αιτιολογικό, εκτός των άλλων, και το ότι δεν ελέγχθηκαν τα λογιστικά στοιχεία ούτε οι δικαστικές αποφάσεις, που επιδίκαζαν απαιτήσεις στους εργαζόμενους. Το σχέδιο εξυγίανσης, χωρίς να προσκομίζεται καμία αναλυτική κατάσταση πιστωτών για να μπορέσει να ελεγχθεί η ακρίβεια των ισχυρισμών του Γηροκομείου και η επαλήθευση των οικονομικών στοιχείων του και χωρίς έγκριση και εντολή προς κατάθεση με απόφαση του ΔΣ, υπεβλήθη την 10.8.2022 στη Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προς έγκριση. Όμως το Παρατηρητήριο Φορέων Κοινωνικής Φροντίδας και Αλληλεγγύης δεν είχε συσταθεί ακόμα και συστάθηκε με απόφαση της Υφυπουργού Προνοίας το πρώτον την 14.10.2022, μετά την υπ. αριθμ. 7755/29.9.22 κατατεθείσα στη Βουλή των Ελλήνων ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ επί αυτού του θέματος. Η έλλειψη των παραπάνω αναγκαίων αποφάσεων του ΔΣ προκύπτει εκ του ότι στο σχέδιο εξυγίανσης και στην αίτηση έγκρισης δεν αναφέρονται, μολονότι είναι απαραίτητο να αναφέρονται για τη νομιμότητα σύνταξης και υποβολής του. Στο σχέδιο εξυγίανσης ο Πρόεδρος του ΔΣ Σπύρος Χαμακιώτης για να επιτύχει το μαγικό αριθμό της συναίνεσης του 60% των πιστωτών προέβη στις ακόλουθες αυθαιρεσίες:
-απέκρυψε ότι στις απαιτήσεις περιλαμβάνονται οι τόκοι ποσού άνω των 8 εκατ. ευρώ που όφειλε το Γηροκομείο από δάνεια στις περιουσίες των κληροδοτημάτων για τα οποία υπάρχει έγγραφο της Διεύθυνσης Κληροδοτημάτων,
-περιόρισε μονομερώς τις απαιτήσεις των εργαζομένων στα 5,3 εκατ. € ενώ έχουν επιδικαστεί δικαστικά άνω των 8 εκατ, €
-αναγράφει ότι το Δημόσιο και ο ΕΦΚΑ, που αντιπροσωπεύουν το 63% των πιστωτών συναινούν, χωρίς να αναφέρει το έγγραφο της συναίνεσής τους, προφανώς διότι δεν υπάρχει,
-και τέλος το σχέδιο εξυγίανσης δεν προβλέπει τη διενέργεια αρχαιρεσιών για την ανάδειξη αιρετής διοίκησης διότι το μόνο όργανο, σύμφωνα με το άρθρο 12 του Συντάγματος και του καταστατικού του σωματείου, που μπορεί να αποφασίσει την εφαρμογή της όποιας εξυγίανσης (εκποίηση ακινήτων και άλλα) του Γηροκομείου είναι το Διοικητικό Συμβούλιο με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης. Σημειωτέον ότι ο κος Χαμακιώτης δεν έχει συγκαλέσει ποτέ γενική συνέλευση των τακτικών μελών του Γηροκομείου τα οποία περιφρονεί και δεν απαντάει στα αιτήματά τους.
Tο Παρατηρητήριο συνεδρίασε, λίγο μετά τη σύστασή του, την 20.10.22 για να εκφέρει γνώμη επί του από 10.8.22 κατατεθειμένου σχεδίου του προέδρου της προσωρινής διοίκησης του Γηροκομείου κ. Σπύρου Χαμακιώτη. Εκεί, τα μέλη του Παρατηρητηρίου δέχθηκαν προς ακρόαση τη Διοίκηση του Γηροκομείου, δύο (2) Σωματεία Εργαζομένων μετά των δικηγόρων τους, έναν πληρεξούσιο δικηγόρο εργαζομένων, καθώς και την πληρεξούσια δικηγόρο ενός μέλους της ΓΣ του Γηροκομείου. Τους ανωτέρω, δεν τους δέχθηκαν να ακουστούν όλοι μαζί προκειμένου να ανταλλάξουν επιχειρήματα μεταξύ τους, αλλά έναν – έναν ξεχωριστά, ενώ τελευταίο τοποθετήθηκε το Γηροκομείο. Κατά την ακρόαση του Σωματείου «Σύλλογος Προσωπικού Ελεήμονος Εταιρείας Αθηνών», προβλήθηκαν από τους πληρεξούσιους δικηγόρους, τον πληρεξούσιο δικηγόρο των εργαζομένων, καθώς και την πληρεξούσια δικηγόρο ενός μέλους της ΓΣ του Γηροκομείου αντιρρήσεις κατά της βιωσιμότητας του σχεδίου, αλλά κυρίως κατά της κακής σύνθεσης του Παρατηρητηρίου, που επιφέρει απόλυτη ακυρότητα των αποφάσεών του, λόγω συμμετοχής σε αυτή της κας Χαραλαμπίδη Λεμονιάς που είναι «Επίτροπος στην Υπηρεσία Επιτρόπου ΟΤΑ ΙΙΙ στο Δήμο Αθηναίων, εκπρόσωπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου», δηλαδή απλή υπάλληλος, αντί του ρητά προβλεπόμενου από το ν.4262 συμβούλου του Ελεγκτικού Συμβουλίου, που είναι δικαστής. Το Παρατηρητήριο μετά την ακρόαση όλων διέκοψε τη συνεδρίαση χωρίς να εκφέρει γνώμη.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 12 του Συντάγματος τα σωματεία απολαμβάνουν πλήρους αυτοδιοικήσεως. Βάσει του ν.δ.1111/1972 και ν.3852/2010 επί των φιλανθρωπικών σωματείων-ιδρυμάτων ασκούν εποπτεία οι Δήμοι στην περιφέρεια των οποίων έχουν την έδρα τους. Η εποπτεία συνίσταται μόνο στον έλεγχο της νομιμότητας των αποφάσεων των ΔΣ των ιδρυμάτων και της χρήσης των επιδοτήσεων. Για το σκοπό αυτό οι Δήμοι διορίζουν επίτροπο στα φιλανθρωπικά ιδρύματα, που μετέχει άνευ ψήφου στις συνεδριάσεις των ΔΣ. Τα φιλανθρωπικά σωματεία οφείλουν εντός δεκαπέντε ημερών από την επικύρωση των πρακτικών συνεδριάσεως του ΔΣ να τα υποβάλλουν στον οικείο Δήμο για τον έλεγχο νομιμότητας των αποφάσεων και κατά δέσμια αρμοδιότητα, εφόσον αυτές δεν είναι νόμιμες οφείλει να ζητήσει την ανάκλησή τους και σε κάθε περίπτωση την δικαστική ακύρωση. Στον έλεγχο νομιμότητας περιλαμβάνεται και αν οι αποφάσεις λήφθηκαν νόμιμα κατόπιν εγγραφής στην ημερήσια διάταξη των προς συζήτηση θεμάτων με προσδιορισμό του θέματος και όχι αόριστα με την ένδειξη λοιπά θέματα, αν υπήρξε απαρτία του ΔΣ και το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Ακόμα, οι δικαστικά διορισμένες προσωρινές διοικήσεις έχουν μόνο τις αρμοδιότητες που ρητά το δικαστήριο που τις διόρισε παρέχει, κάθε δε απόφαση του ΔΣ, που λαμβάνεται πέραν των ορίων της αρμοδιότητάς του είναι ανυπόστατη και δεν παράγει αποτέλεσμα, αν δε η εκτέλεσή της έχει προκαλέσει δαπάνη στο σωματείο συνιστά το αδίκημα της απιστίας.
Το οκτάμηνο από την έκδοση της απόφασης του ΜΠΑ εντός του οποίου η προσωρινή διοίκηση έπρεπε να έχει ολοκληρώσει το βασικό σκοπό του διορισμού της κοντεύει να παρέλθει και η βασική εντολή της απόφασης, που ήταν εντός οκτώ μηνών από την έκδοσή της η διορισμένη διοίκηση να διενεργήσει αρχαιρεσίες για την εκλογή αιρετής διοίκησης, έχει επιμελώς αγνοηθεί. Με την ανοχή του κ. Μπακογιάννη η προσωρινή διοίκηση δεν ξέφυγε από τον συνήθη κανόνα των προσωρινών διοικήσεων, με νομικούς τακτικισμούς να ανανεώνουν με δικαστικές αποφάσεις τη θητεία τους για πολλά χρόνια και έτσι, με τη σκέπη του Δημάρχου, κατατέθηκε νέα αίτηση για παράταση της θητείας της προσωρινής διοίκησης, η οποία έγινε δεκτή εν μέρει από το αρμόδιο δικαστήριο, καθώς δόθηκε παράταση μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2023 και όχι για 8 μήνες, όπως ζητήθηκε.
Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί, κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων τους:
-Θα ανακαλέσουν την παραπάνω απόφαση για την σύσταση του Παρατηρητηρίου λόγω κακής σύνθεσης με το να συμπεριλάβει σε αυτή την κα Χαραλαμπίδη Λεμονιά που είναι «Επίτροπος στην Υπηρεσία Επιτρόπου ΟΤΑ ΙΙΙ στον Δήμο Αθηναίων, εκπρόσωπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου» όπως αναφέρεται στην ίδια την απόφαση και όχι Σύμβουλος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπως απαιτεί ο νόμος; Ομοίως και την Αναπληρώτρια αυτής κα Λαμπίρη Μαρία που είναι «Επίτροπος στην Υπηρεσία Επιτρόπου του Τομέα Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ΙΙ» και όχι Σύμβουλος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπως απαιτεί ο νόμος ή θα προχωρήσει στην έγκριση του σχεδίου παρά την άκυρη γνώμη του Παρατηρητηρίου;
-Θα αναζητήσουν πειθαρχικές ή ποινικές ευθύνες, όπως σύμφωνα με το άρθρο 38 παρ. 2 ΚΠΔ, γιατί το κατατεθέν σχέδιο εξυγίανσης δεν απεικονίζει την πραγματική οικονομική κατάσταση του Γηροκομείου (οφειλές προς τις περιουσίες των κληροδοτημάτων και τους εργαζομένους);
-Θεωρούν ότι ασκείται από τον Δήμαρχο Αθηναίων ο από τον νόμο επιβαλλόμενος έλεγχος εποπτείας όταν δεν έχει διορίσει επίτροπο στο Γηροκομείο και επιτρέπει στον πρόεδρο του ΔΣ Σπύρο Χαμακιώτη να μην αποστέλλει τις αποφάσεις του ΔΣ του Γηροκομείου, που αποτελείται από πρόσωπα της απολύτου εγκρίσεώς του, στον εποπτεύοντα Δήμο Αθηναίων για έλεγχο της νομιμότητας;
-Ασκείται έλεγχος για τη διάθεση των επιδοτήσεων, που δόθηκαν στο Γηροκομείο από το Δήμο Αθηναίων; Καλύπτονται με αυτές τις επιδοτήσεις μη νόμιμες δαπάνες, όπως ο μισθός του Διευθυντή του Γηροκομείου, που ως συνταξιούχος αστυνομικός διορίστηκε παράνομα, οι υπερβολικές αμοιβές εξωτερικών δικηγόρων, που δεν προβλέπονται από την δικαστική απόφαση ορισμού της προσωρινής διοίκησης ενώ υπάρχει νομική υπηρεσία πλήρως στελεχωμένη;
-Μήπως οι παραπάνω παραλείψεις του Δημάρχου Αθηναίων συνιστούν πειθαρχικά αδικήματα και πρέπει να ελεγχθεί πειθαρχικά;
-Τι σκοπεύουν να κάνουν για τη διόρθωση των προαναφερθεισών δυσλειτουργιών;
-Πως μπορεί να αποφευχθεί η ταύτιση του εποπτεύοντος με το υπό εποπτεία σωματείο, όταν η προσωρινή διοίκηση του σωματείου έχει διορισθεί κατόπιν αίτησης του εποπτεύοντος, γιατί τότε δημιουργούνται στους ΟΤΑ αισθήματα ιδιοκτησίας;
-Έχουν δώσει την έγγραφη συναίνεση τους ως πιστωτές του Γηροκομείου από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές και βάσει ποιας διαδικασίας για την έγκριση του από 10.8.2022 σχεδίου εξυγίανσης του Γηροκομείου με υπογραφή Σπύρου Χαμακιώτη;
-Γνωρίζουν ότι εάν εγκρίνουν το εν λόγω σχέδιο εξυγίανσης, με δεδομένο ότι θα ακυρωθεί λόγω της παραπάνω απολύτου ακυρότητάς του, η οικονομική κατάσταση του Ιδρύματος θα περιπλακεί περισσότερο;
-Δεδομένου ότι πολλές φορές με νομικούς τακτικισμούς οι προσωρινές διοικήσεις σωματείων ανανεώνουν με δικαστικές αποφάσεις τη θητεία τους για πολλά χρόνια και έτσι καταστρατηγείται το από το άρθρο 12 του Συντάγματος αυτοδιοίκητο των σωματείων και τα δικαιώματα των μελών, προβλέπεται διόρθωση της δυσλειτουργίας αυτής, ως και η υποχρέωση των προσωρινών διοικήσεων για λογοδοσία για τα πεπραγμένα τους στις τακτικές διοικήσεις, οπότε τότε πρέπει να αρχίζει ο χρόνος υποβολής εγκλήσεως για απιστία;
Επιπλέον, Αιτούμαστε να καταθέσουν για την ενημέρωση της Βουλής και των πολιτών:
-Τις ημερήσιες διατάξεις και τις αποφάσεις του ΔΣ του Γηροκομείου βάσει των οποίων: α) δόθηκε εντολή στο Σπύρο Χαμακιώτη να καταρτίσει προσωπικά αυτός το σχέδιο εξυγίανσης, β) έχει εγκριθεί το σχέδιο εξυγίανσης και γ) εάν και πότε δόθηκε εντολή στον Σπύρο Χαμακιώτη να το καταθέσει με το όνομά του και τους αριθμούς πρωτοκόλλου κατάθεσης των ημερήσιων διατάξεων και των αποφάσεων αυτών στον Δήμο Αθηναίων.
-τα σχετικά έγγραφα, ως και οι αιτήσεις του Γηροκομείου για την παροχή συναίνεσης στο σχέδιο.
-Τα έγγραφα με τα οποία η εφορία ενημέρωνε το Γηροκομείο για τα ποσά, που εισέπραξε από την κατάσχεση των μισθωμάτων εις χείρας Ανδρέα Πάτση.