Αντικλεπτικά σε προϊόντα πρώτης ανάγκης: Οι εικόνες ντροπής θα διευρυνθούν – Γεωργιάδης: Είναι φυσιολογικό…
Οι εικόνες με αντικλεπτικό σύστημα σε βρεφικά γάλατα που παρουσίασε το OPEN την Τετάρτη είναι «γροθιά στο στομάχι». Το φαινόμενο το οποίο όπως φαίνεται θα διευρυνθεί έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στην κοινή γνώμη καθώς για να φτάσει στο σημείο ένας γονιός να κλέψει γάλα για το μωρό του σημαίνει ότι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση. Μιλώντας στο OPEN, ο ιδιοκτήτης εταιρείας αντικλεπτικών, Γιώργος Καραφύλλης «παρατηρείται μια αύξηση της ζήτησης κατά 10-15% από σούπερ μάρκετ, τα οποία παλαιότερα δεν ήταν πελάτες μας. Πελάτες μας ήταν κυρίως καταστήματα ρούχων, καταστήματα με σουβενίρ κ.α.».
Ο ίδιος τόνισε ότι τα σούπερ μάρκετ ζητούν αντικλεπτικά για τον στιγμιαίο καφέ, τις παιδικές τροφές, τα ξυραφάκια, τη συσκευασμένη φέτα, το μέλι και τα αλκοολούχα ποτά.
Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί είναι διαφορετικό όταν κάποιος έχει ανάγκη και δεν έχει να ταΐσει το παιδί του, χωρίς αυτό βέβαια να δικαιολογεί την κλοπή ενός προϊόντος και διαφορετικό όταν κάποιος κλέβει ένα ακριβό προϊόν για να το πουλήσει πιθανόν σε άλλο μαγαζί και να πάρει τα χρήματα.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης ρωτήθηκε σήμερα Πέμπτη (17/11) κατά την επίσκεψή του σε σούπερ μάρκετ, για το φαινόμενο που παρατηρείται με τα αντικλεπτικά σε βρεφικά γάλατα και τροφές.
Ο κ. Γεωργιάδης απάντησε : «Γίνεται σε όλη την Ευρώπη. Είναι φυσιολογικό κάποιες αλυσίδες να θέλουν να προστατεύσουν την περιουσία τους».
Επισημαίνεται ότι τα βρεφικά γάλατα είναι από τα πιο ακριβά προϊόντα και με την έκρηξη της ακρίβειας η τιμή τους για τους πολίτες και ειδικά για τους γονείς εκείνους που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη.
Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα αντικλεπτικά έβαζαν αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε αλκοολούχα ποτά και ηλεκτρικές συσκευές, δηλαδή, σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης όπως οι βρεφικές τροφές.