Έρχεται τσουνάμι ανατιμήσεων με αυξήσεις τουλάχιστον 10% – Αναλυτικά τα προϊόντα

Έρχεται τσουνάμι ανατιμήσεων με αυξήσεις τουλάχιστον 10% – Αναλυτικά τα προϊόντα

Εντός των προσεχών ημερών, οι καταναλωτές θα βρεθούν αντιμέτωποι με ανατιμήσεις περίπου 10% κατά μέσο όρο σε περισσότερα από 800 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Αναλυτικά τα προϊόντα που αναμένεται να εμφανίσουν αύξηση τιμής:

  • Αναψυκτικά και ροφήματα έως 35%
  • Τυροκομικά έως 30%
  • Κονσέρβες φρούτων έως 25%
  • Απορρυπαντικά ρούχων έως 21%
  • Βρεφικές πάνες έως 21%
  • Σάλτσες για ζυμαρικά έως 21%
  • Καθαριστικά έως 20%
  • Απορρυπαντικά πιάτων έως 20%
  • Αρτοσκευάσματα έως 19%
  • Χαλβάς έως 14%
  • Σαμπουάν και αφρόλουτρα έως 13%
  • Αλκοολούχα ποτά έως 13%
  • Ελληνικός καφές έως 12%
  • Καφές έως 9%
  • Εσπρέσο έως 8%
  • Σοκολατοειδή έως 12%
  • Σνακ έως 12%
  • Τσίχλες – Καραμέλες έως 12%
  • Χαρτικά έως 11%
  • Κατεψυγμένα λαχανικά έως 10%
  • Κονσέρβες, ελαιόλαδο, κρασιά έως 10%
  • Αποσμητικά έως 10%
  • Ζαχαρούχο γάλα έως 9%
  • Μουστάρδες έως 9%
  • Αλλαντικά έως 8,5%
  • Φρέσκοι χυμοί έως 8%
  • Μέλι έως 8%
  • Σογιέλαιο έως 8%
  • Γαλακτοκομικά έως 7%
  • Κρέατα έως 7%
  • Κοτόπουλα έως 6,7%
  • Παιδικές τροφές έως 6,5%
  • Βρεφικό γάλα έως 6,5%
  • Φακές, φασόλια, ζάχαρη έως 6%
  • Ρύζι έως 5,5%
  • Αλάτι έως 5%
  • Ηλιέλαιο, αραβοσιτέλαιο, ψωμί του τοστ, μπισκότα και φρυγανιές έως 3%

Οι ανατιμήσεις αυτές αναμένεται να έχουν περάσει στα ράφια των καταστημάτων πώλησης τροφίμων μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου και ανάλογα με τα αποθέματα που υπάρχουν στις αποθήκες.

Αυξήσεις που ζαλίζουν σε βασικά προϊόντα – Τα τρικ με την ποσότητα

Και ενώ οι ανατιμήσεις βασικών αγαθών συνεχίζονται με αμείωτη ένταση επιφέροντας ένα ακόμη ισχυρό πλήγμα στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, οι καταναλωτές καλούνται να βρίσκονται σε εγρήγορση καθώς στα ράφια πωλούνται προϊόντα στην ίδια τιμή αλλά με μικρότερη συσκευασία.

Πολλές επιχειρήσεις για να αποφύγουν νέες ή μεγαλύτερες αναπροσαρμογές τιμών που θα έστρεφαν τους καταναλωτές σε ανταγωνιστές τους προχώρησαν σε κάποια τρικ, αφήνοντας την ίδια συσκευασία στο προϊόν αλλά μειώνοντας την ποσότητα.

«Τερτίπια των εταιριών ώστε να εξαπατήσουν τους καταναλωτές», τονίζει φανερά εκνευρισμένος ο κ. Λεχουρίτης, δίνοντας παράλληλα παραδείγματα όπου συσκευασίες προϊόντων από 100ml έγιναν 80ml ή από 1 κιλό έγιναν 800 γραμμάρια.

  • Γιαούρτι από 250 γρ. σε 200 γρ. – 220 γρ.
  • Κρουασάν από 90 γρ. σε 70 γρ.
  • Πατατάκια από 120 γρ. σε 90 γρ.
  • Ψωμί από 1 κιλό σε 870 γρ.
  • Χαρτί υγείας από 1 κιλό σε 800 γρ.
  • Γατοτροφές / σκυλοτροφές από 2 κιλά σε 1.800 γρ.
  • Μακαρόνια από 500 γρ. σε 450 γρ.

Σχετικά Άρθρα