Πρεμιέρα για την ψηφιακή κάρτα εργασίας σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ
Από σήμερα 1η Ιουλίου ξεκινά η εφαρμογή του μέτρου της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε τράπεζες και σουπερμάρκετ που απασχολούν περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Στόχος η αυτόματη καταγραφή των ωρών εργασίας και των υπερωριών των υπαλλήλων.
Είχαν προηγηθεί τα εξής βήματα:
Τη Δευτέρα 27 Ιουνίου ενεργοποιήθηκε η εφαρμογή CardScanner app που συνδέεται στο παραγωγικό ΠΣ Εργάνη. Πρόκειται για την εφαρμογή που έχει διατεθεί στις επιχειρήσεις, η οποία «διαβάζει» την Ψηφιακή Κάρτα του εργαζόμενου κατά την είσοδο και την αποχώρηση από την εργασία, κατά παρόμοιο τρόπο με τη διαδικασία που ακολουθείτο για το «σκανάρισμα» των πιστοποιητικών εμβολιασμού.
Την Τρίτη 28 Ιουνίου δόθηκε η δυνατότητα για δοκιμαστική χρήση της Ψηφιακής Κάρτας και ήδη πολλές επιχειρήσεις της πρώτης φάσης εφαρμογής της (τράπεζες και σούπερ μάρκετ) «έτρεξαν» με επιτυχία δοκιμές. Σημειώνεται ότι η δυνατότητα δοκιμαστικής χρήσης δόθηκε τόσο σε επιχειρήσεις που διέθεταν ήδη σύστημα ωρομέτρησης, το οποίο διασυνδέθηκε με το ΠΣ Εργάνη, όσο και σε επιχειρήσεις που δε διαθέτουν τέτοιο σύστημα, οι οποίες αξιοποιούν την εφαρμογή CardScanner.
Σημειώνεται επίσης ότι πάνω από 41.000 εργαζόμενοι, περίπου το ένα τρίτο των ατόμων που απασχολούνται σε τράπεζες και σουπερμάρκετ, έχουν ήδη «κατεβάσει» στο κινητό τους τηλέφωνο την εφαρμογή myErgani app (στην οποία περιλαμβάνεται ως επέκταση η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας). Η εφαρμογή διατίθεται για συσκευές με λειτουργικό σύστημα android και iOS.