Τροχαίο Madclip: Τι δείχνει το τελικό πόρισμα για αλκοόλ, ταχύτητα και ναρκωτικές ουσίες
Όταν τη ζεστή νύχτα του περασμένου Σεπτέμβρη η θηριώδης Porsche του Mad Clip έφυγε από τον δρόμο και ο δημοφιλής τραγουδιστής βρήκε τραγικό θάνατο, οι φήμες, τα σενάρια και οι εικασίες για το τι είχε συμβεί δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα μυστηρίου.
Από το να συμμετείχε ο 34χρονος ράπερ σε μια κόντρα με ένα «άγριο» Audi R8, μέχρι κάτι ύποπτο να έπεσε στο οδόστρωμα για να κάνει το coupe του καλλιτέχνη να καρφωθεί στην κολόνα.
Σχεδόν δέκα μήνες μετά, το «ΘΕΜΑ» ανοίγει τον φάκελο «Mad Clip» και φωτίζει δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο τη διαδρομή του θανάτου. Μέσα από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, του οδηγού του R8, το πόρισμα του ειδικού πραγματογνώμονα και τα βίντεο από ένα πρατήριο καυσίμων, μια τράπεζα και ένα κινητό τηλέφωνο αποκαλύπτεται όλη η αλήθεια.
Γιατί τα ερωτήματα για το αν η Porsche ήταν σε καλή κατάσταση, τα λάστιχα, τα φρένα και το τιμόνι της, αν το Audi πραγματοποιούσε κόντρα με τον Mad Clip, αν ο ίδιος είχε καταναλώσει αλκοόλ, βρίσκουν απαντήσεις και το συμπέρασμα είναι καταλυτικό.
Όπως προκύπτει, τα δύο αυτοκίνητα δεν έκαναν κόντρα, κινούνταν με 135 χιλιόμετρα την ώρα, όταν το όριο είναι 50, η Porsche, ήταν σε καλή κατάσταση και «φορούσε» ελαστικά ενός έτους ειδικά για πίστα, ενώ ο 34χρονος τραγουδιστής είχε καταναλώσει μικρή ποσότητα αλκοόλ, που ισοδυναμεί σε 2 με 3 ποτά. Ναρκωτικά ή άλλες ουσίες δεν βρέθηκαν και όπως κλείνει το πόρισμα του ειδικού πραγματογνώμονα Δαμιανού Ρόρρη, «το δυστύχημα οφείλεται σε απώλεια ελέγχου της Porsche από τον οδηγό». Φυσικά, αναλύεται διεξοδικά τι ακριβώς πήγε στραβά και ο Mad Clip έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Ο πατέρας του καλλιτέχνη, Δημήτρης Αναστασόπουλος, έχει αναθέσει τη διερεύνηση της υπόθεσης στον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, καθώς θέλει με κάθε τρόπο να μάθει την αλήθεια για το πώς και τι έγινε και έχασε το παιδί του.
«Ανάποδο τιμόνι»
Την ανάλυση του τροχαίου δυστυχήματος ανέλαβε ο ειδικός τεχνολόγος μηχανικός οχημάτων και πραγματογνώμονας κ. Ρόρρης μετά την ανάθεση από το Α’ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής. «Το τροχαίο ατύχημα έγινε στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 02:15 στη λεωφόρο Αθήνας στο ύψος της οδού Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη. Το όχημα, με κατεύθυνση προς Πειραιά, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο κράσπεδο της διαχωριστικής νησίδας και σε μεταλλικό φωτεινό στύλο. Εξετάστηκε και αν υπήρχε εμπλοκή και δεύτερου οχήματος μάρκας Audi R8».
Έτσι ξεκινάει το πόρισμα και αμέσως μετά ο συντάκτης προχωράει στην ανάλυση του βιντεοληπτικού υλικού, από το οποίο προκύπτει η πορεία-θέση της Porsche στο οδόστρωμα και η εν γένει οδική συμπεριφορά του οδηγού: «Από το οπτικό υλικό της κάμερας 1 (βίντεο από κινητό τηλέφωνο) προκύπτει ότι το Audi εκκίνησε χρονικά πρώτο από τον σηματοδότη και με έντονη επιτάχυνση.
Η Porsche εκκίνησε με μικρή χρονική καθυστέρηση, ενώ είναι εμφανές ότι ο οδηγός της δεν επιτάχυνε τόσο έντονα όσο το Audi. Από το οπτικό υλικό γίνεται εμφανές ότι ο οδηγός της Porsche δεν ήθελε να συναγωνιστεί το άλλο όχημα. Στην κάμερα 2 (βίντεο από τράπεζα) φαίνεται η διέλευση των δύο οχημάτων μπροστά από τα άλλα οχήματα που κυκλοφορούν στον ίδιο δρόμο.
Σύμφωνα με την ένδειξη της κάμερας, το Audi προπορεύεται της Porsche. Στην κάμερα 3 (βίντεο από βενζινάδικο) εμφανίζεται η Porsche στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας να προπορεύεται του Audi, αμέσως μετά τις δύο διαδοχικές στροφές που οδηγούν στο σημείο του δυστυχήματος. Η Porsche εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας έχοντας περιστραφεί ελαφρώς προς τα δεξιά (κατά τη φορά της κίνησής του) ως προς τον κατακόρυφο άξονα.
Το τελευταίο αποτελεί ένδειξη απώλειας ελέγχου του οχήματος. Ακολούθως, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τον έλεγχο, ο οδηγός του “κάνει ανάποδο τιμόνι” ενώ ενεργεί και το σύστημα πέδησης. Με αυτές τις διορθωτικές κινήσεις το όχημα περιστρέφεται έντονα προς τα αριστερά. Μετά την αριστερόστροφη περιστροφή τουλάχιστον 180 μοιρών στο οδόστρωμα, το αυτοκίνητο εξέρχεται του οπτικού πεδίου της κάμερας, ακολουθεί η πρόσκρουσή του στη νησίδα και την κολόνα φωτισμού που βρίσκεται ελάχιστα μέτρα αργότερα στο ρεύμα προς Αθήνα.
Το Audi εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας 1,2 δευτερόλεπτα μετά την Porsche, εβρισκόμενο στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. Αναφορικά με τα εμπρόσθια ελαστικά διαστάσεων 235/35 ZR19 κατασκευής 44ης εβδομάδας του 2020, ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, δεν υπήρχαν αμυχές από κακή χρήση και το βάθος του πέλματος ήταν αρκετό και εντός των ορίων. Τα πίσω, διαστάσεων 305/30 ZR19 κατασκευής 42ης εβδομάδας του 2020, ήταν και αυτά σε πολύ καλή κατάσταση. Ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών προορίζεται για χρήση σε πίστα έχοντας πιστοποίηση για χρήση σε δρόμο».