Αποκαλύφθηκαν οι λεπτομέρειες του super deal Μπαρτσελόνα – Spotify- Αλλάζει ονομασία και το “Καμπ Νου”
Η Μπαρτσελόνα και η σουηδική εταιρεία ροής μουσικής, Spotify επιβεβαίωσαν χθες (Τετάρτη, 17/3) τη συνεργασία τους για τα επόμενα χρόνια.
Περιλαμβάνει συμφωνίες για τις φανέλες της πρώτης ομάδας ανδρών και γυναικών, για τις φανέλες προπόνησης και για τις δύο ομάδες και το όνομα του σταδίου των Καταλανών, που θα μετονομαστεί σε Spotify Camp Nou.
Δεν δόθηκαν λεπτομέρειες από Μπαρτσελόνα και Spotify για τη συμφωνία, κάτι που όμως αποκάλυψε η εφημερίδα της Καταλωνίας Mundo Deportivo, σημειώνοντας σήμερα ότι συνολικά για τα τέσσερα χρόνια της συμφωνίας, η Μπαρτσελόνα θα βάλει στα ταμεία της 275 εκατομμύρια ευρώ.
Ένα χρόνο λιγότερο διαρκεί η συμφωνία που αφορά τη χορηγία στα ρούχα προπόνησης.
Πόσα χρήματα θα βάλει η Μπαρτσελόνα στα ταμεία της για τη διαφήμιση στο μπροστινό μέρος της εμφάνισης
Αναφέρεται ότι για το λογότυπο στο μπροστινό μέρος της ανδρικής και γυναικείας φανέλας, ο σύλλογος θα εισπράξει 57,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, για το μπροστινό μέρος της προπονητικής φανέλας των δύο ομάδων άλλα 5 εκατομμύρια και για όνομα του γηπέδου επιπλέον 5 εκατομμύρια για έξι σεζόν.
Επιπλέον, θα μπορούσε να υπάρξει ένα επιπλέον εισόδημα 2,5 εκατομμυρίων ανά σεζόν χάρη σε μια πρόσθετη ρήτρα «καλής πρακτικής στην ενεργοποίηση του συμβολαίου».
Από την άλλη, η εφημερίδα της Καταλωνίας αποκάλυψε, ότι στο πλαίσιο της συμφωνίας, το Spotify ζήτησε το δικαίωμα μεταπώλησης του διαφημιστικού χώρου για τις φανέλες της πρώτης ομάδας ανδρών και γυναικών σε άλλη εταιρεία εάν δεν έβλεπε κερδοφόρα τη συμφωνία που υπέγραψε με την Μπαρτσελόνα ή αν θεωρούσε ότι θα μπορούσε να κερδίσει περισσότερα χρήματα από το μάρκετινγκ.
Όμως οι Καταλανοί αρνήθηκαν, για να αποτρέψουν εταιρείες που δεν συνάδουν με τις αξίες που δίνουν προτεραιότητα, γι αυτό άλλωστε αρνήθηκαν να υπογράψουν με εταιρείες κρυπτονομισμάτων.
Σχετικά με το όνομα του γηπέδου το Spotify θα έχει την επιλογή να επεκτείνει τη συμφωνία για 15 ακόμη χρόνια, με μία νέα οικονομική συμφωνία.