Άνω κάτω η Ραφήνα από τις αυτοδιοικητικές φιλοδοξίες του… λιμανιού
Όσοι έχουμε επισκεφθεί το λιμάνι της Ραφήνας (το 2ο σε μέγεθος επιβατικής κίνησης στη χώρα), ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, έχουμε διαπιστώσει ιδίοις όμασσι την ταλαιπωρία από το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη αλλά και τις τρομακτικές ελλείψεις σε υποδομές εντός λιμένος, προσφέροντας μια… μοναδική εικόνα τριτοκοσμικής χώρας σε επισκέπτες και ντόπιους.
Μάλιστα την ώρα που ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου έχει δρομολογήσει σημαντικά έργα (έλευση προαστιακού και Αττικής Οδού) τα οποία θα αποσυμφορήσουν την κατάσταση το master plan του λιμανιού βρίσκεται εν υπνώσει, αν και η αλλαγή στη Διοίκηση είχε εξαγγελθεί με τυμπανοκρουσίες από την κυβέρνηση της ΝΔ και με πολλές φιλοδοξίες ως προς την ανασυγκρότηση και τον εκσυγχρονισμό του.
Το ερώτημα είναι το γιατί και ποιος ευθύνεται για αυτήν την κατάσταση….
Ένα δημοσίευμα στην διαδικτυακή εφημερίδα POLITICAL (την οποία δεν τη λες και αριστερού προσανατολισμού) ρίχνει φως στις αιτίες της… μεγάλης κατηφόρας, Και δεν είναι άλλες από τις πολιτικές φιλοδοξίες… διορισμένων τεχνοκρατών.
Θεμιτές θα λέγαμε εμείς, ωστόσο καλό θα ήταν εφόσον υπάρχουν τελικά, να ακολουθήσουν και οι… επιβεβλημένες ενέργειες που θα αφήσουν ελεύθερο πεδίο σε άλλους που θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με το Master Plan για το καλό λιμανιού και πόλης.
Ακολουθεί αυτούσιο το πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ της POLITICAL το οποίο είναι σίγουρο ότι δεν θα… προκαλέσει ενθουσιασμό στο κυβερνητικό επιτελείο και μάλιστα σε… ανώτατα κλιμάκια:
“Το λιμάνι της Ραφήνας βρίσκεται εσχάτως στο επίκεντρο διαλόγου. Όχι όμως για το νέο master plan που ετοιμάζεται. Η κατάσταση επικεντρώνεται άλλου. Ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας διά του προέδρου του έχει χάσει τον προσανατολισμό του και έχει μετατραπεί σε κέντρο αντιπολίτευσης της Δημοτικής Αρχής.
Σε ορισμένες, δε, περιπτώσεις οι ενέργειές του στέκονται απέναντι σε απαραίτητα έργα που έχουν ανάγκη άμεσα οι δημότες, ενώ παράλληλα αντί να βελτιώνεται η κατάσταση σε ό,τι αφορά την επιβάρυνση των δημοτών και της πόλης από το λιμάνι, γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Στον δήμο φοβούνται ότι και την επόμενη σεζόν, που αναμένεται εκτόξευση σε τουρίστες στη χώρα μας, αυτό το χαρμόσυνο νέο θα τους… λυπήσει, καθώς οι Ραφηνιώτες θα είναι αναγκασμένοι για ακόμα μία φορά να ζήσουν σε ένα απέραντο πάρκινγκ, να ταλαιπωρηθούν από την αυξημένη κυκλοφοριακή κίνηση αλλά και να στερηθούν το δικαίωμά τους στην ψυχαγωγία μέσα στην πόλη τους αλλά και της άγρας πελατών για τους ιδιοκτήτες των κέντρων εστίασης και διασκέδασης.
Όπως αναφέρουν, την ώρα που οι υποδομές προχωρούν και υλοποιούνται βάσει του master plan που αλλάζει τη συνολική εικόνα της περιοχής, με τον Προαστιακό και την Αττική Οδό να φτάνουν στην πόλη, στο λιμάνι, με ευθύνη του ΟΛΡ, δεν έχουν προβλεφθεί αντίστοιχες υποδομές. Η εικόνα που αποκομίζουν τόσο οι επιβάτες των πλοίων που καταφτάνουν στη Ραφήνα όσο και αυτοί που έρχονται οδικώς είναι τριτοκοσμική. Και αυτή η απουσία ενεργειών την ώρα που η κίνησητων επιβατικών πλοίων από τη Ραφήνα έχει εκτοξευθεί. Ένα ακόμα παράπονο των δημοτών είναι πως δεν μπορούν να απολαύσουν τη χαρά της πρόσβασης στο θαλάσσιο μέτωπο και νιώθουν εγκλωβισμένοι σε ένα από τα πιο γραφικά παραθαλάσσια μέρη της Αττικής.
Οι φήμες αποδίδουν την απουσία ενεργειών από την πλευρά της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος στις… αυτοδιοικητικές βλέψεις του προέδρου, ενώ προκαλεί απορίες το γεγονός πως η διευθύνουσα σύμβουλος του λιμανιού έχει αφήσει τον πρόεδρο να κινεί το επικοινωνιακό
παιχνίδι, με την ίδια να στηρίζει τις επιλογές του.
Σίγουρο είναι ότι η όλη κατάσταση εκθέτει την κυβέρνηση, αφού η τοποθέτηση του εν λόγω προέδρου υποτίθεται ότι έγινε για να λυθούν χρόνια ζητήματα και όχι για να ικανοποιηθούν προσωπικές φιλοδοξίες”.