ΕΥΔΑΠ: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης για κάθε πελάτη

 ΕΥΔΑΠ: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ψηφιακής εξυπηρέτησης για κάθε πελάτη

Στην ΕΥΔΑΠ εμπλουτίζεται συνεχώς το εύρος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη, δημιουργώντας για εκείνον μία phygital εμπειρία.

Όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας, αναπτύχθηκαν ψηφιακές λύσεις προσαρμοσμένες στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη ανταπόκριση της Εταιρείας.
Σήμερα, μέσω του eΕΥΔΑΠ – του ηλεκτρονικού καταστήματός της ΕΥΔΑΠ – οι καταναλωτές κατά την εγγραφή τους, ανακαλύπτουν περισσότερες δυνατότητες και οφέλη που διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους, πραγματοποιώντας πλήθος αιτημάτων και συναλλαγών από την άνεση του σπιτιού τους, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.
Συγκεκριμένα, μέσα από το eΕΥΔΑΠ, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακίνητών τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονισμού των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Επίσης, ενημερώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτωση μεταβολής και υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.
Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν εξατομικευμένες ενημερώσεις μέσω sms, σε περίπτωση υψηλών καταναλώσεων και μέσω της υπηρεσίας eBILL να ενεργοποιήσουν την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Μάλιστα στην ΕΥΔΑΠ, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο”, για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύουμε ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.
Επιπλέον, για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, παρέχεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού με την ΕΥΔΑΠ, μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων που βρίσκεται αναρτημένο στο eydap.gr, επιλέγοντας 2ώρα ραντεβού, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν.

Εναλλακτικά, μπορούν να κλείσουν ραντεβού καλώντας στο 24ώρο Κέντρο Εξυπηρέτησης 1022 ή 210214444 ή να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα.
Ένα ακόμη βήμα, προς την ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη, κάνει η ΕΥΔΑΠ με τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablet, που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, απολαμβάνοντας μία νέα εμπειρία βασισμένη στο User Experience (UX) – Αρκεί να κατεβάσουν εκ νέου την εφαρμογή που ταιριάζει στο λογισμικό τους, iOS ή Android.
Η προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών, από το EYDAPP, είναι μία εύκολη υπόθεση. Τώρα, με τη λειτουργία barcode scanning, οι χρήστες έχουν την επιλογή να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους, χωρίς να χάνουν χρόνο πληκτρολογώντας, ή να συνδεθούν με τα στοιχεία του eΕΥΔΑΠ τους, username και password, για να αποκτήσουν πρόσβαση είτε στο λογαριασμό τους, είτε σε όλες τους τις παροχές.
Ακόμη, στην πορεία εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών, οι τρόποι πληρωμής υποστηρίζονται στο εξής από τη ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα). Έτσι, οι χρήστες έχουν την επιλογή να εξοφλούν το λογαριασμό τους ή τη δόση του διακανονισμού τους με Χρεωστική, Πιστωτική ή Προπληρωμένη Κάρτα, χωρίς να απομακρύνονται από το ασφαλές περιβάλλον της εφαρμογής EYDAPP.
Επιπλέον, η ενότητα “Δήλωση Βλάβης” εμπλουτίστηκε με την υπηρεσία ιστορικού, όπου αποθηκεύονται οι υποβληθείσες δηλώσεις και δίνεται η δυνατότητα επανα-υποβολής τους, σε περίπτωση που δεν έχουν επιλυθεί.
Τέλος, τώρα το EYDAPP διατίθεται και στα Αγγλικά με νέες διαδραστικές οδηγίες, ενώ το minisite της Εφαρμογής πληρεί τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονται από τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0. Level AΑ.
Μείνετε συντονισμένοι μέσα από τις επίσημες σελίδες της ΕΥΔΑΠ στα social media Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και Υoutube.

Σχετικά Άρθρα