Βούλα: Η εκτίμηση της Τροχαίας για το δυστύχημα με τη Ferrari – Τι λένε οι πραγματογνώμονες
Σοκ έχει προκαλέσει στο πανελλήνιο το τροχαίο δυστύχημα στην Βούλα με την Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού.
«Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής, ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραγματογνώμονα να συντάξει πόρισμα».
Ποιος ήταν ο Τζώρτζης Μονογυιός που οδηγούσε την μοιραία Ferrari στη Βούλα
Αυτά τονίζουν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων πηγές της Τροχαίας για το σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα, όπου το πολυτελές όχημα των 800 ίππων, που οδηγούσε 45χρονος, έφυγε ξαφνικά από την πορεία του, έπεσε πάνω σε δένδρο και τυλίχθηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ο οδηγός.
Ηταν η πρώτη του βόλτα με τη Ferrari
Όπως έγινε γνωστό, αυτή ήταν η πρώτη βόλτα που έκανε με το πολυτελές αυτοκίνητο ο άτυχος οδηγός, η σορός του οποίου βρίσκεται στο Ασκληπιείο της Βούλας. Οσον αφορά τη σύζυγό του νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση, αλλά, ευτυχώς, εκτός κινδύνου στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας.
Τίποτα δεν προμηνύει το θανατηφόρο τροχαίο που θα γίνει λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που κάμερα ασφαλείας “πιάνει” το super car του επιχειρηματία, αδερφού της βουλευτού Κυκλάδων της ΝΔ, Κατερίνας Μονογυιού.
Η κάμερα είναι στραμμένη στην παραλιακή, προς το φανάρι με τη συμβολή της με τη Βουλιαγμένης. Η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού κινείται στη δεξιά λωρίδα, μπαίνει σταθερά στη στροφή και δεν φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, να έχει αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα.
Λίγα μέτρα από το σημείο αυτό, άγνωστο ακόμα γιατί, ο 45χρονος επιχειρηματίας θα χάσει τον έλεγχο της Ferrari, το αυτοκίνητο να βγει από το δρόμο, να χτυπήσει σε μια πινακίδα της περιφέρειας Αττικής και σε δέντρα στην προστατευτική νησίδα, θα γίνει σμπαράλια και θα τυλιχθεί στις φλόγες!
Τι λένε οι ειδικοί
Ένα βασικό ερώτημα είναι πώς η μοιραία Ferrari άρπαξε φωτιά τόσο εύκολα, όπως αναφέρει ο πολύπειρος ειδικός πραγματογνώμονας της Tροχαίας, Παναγιώτης Μαδιάς.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον ΣΚΑΙ «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο.
» Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ. δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».
Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.
«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.
Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες. Ωστόσο, ξεκαθάρισε λέγοντας ότι τις τελευταίες ημέρες έχουν χαθεί πολλές ζωές στο δρόμο και σε άλλα τροχαία.
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι πήγαινε γρήγορα, δεν γίνεται να χαθεί ο έλεγχος εάν πήγαινε με τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ για το θέμα της φωτιάς είπε ότι δεν είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται τόσο εύκολα.
«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε.