Η συμβολική νίκη Ανδρουλάκη κατά Γιώργου- Πέτυχε να δωθεί το όνομα του Ανδρέα σε αίθουσα του ΕΚ
Το lobbying ( υπό την έννοια της άσκησης πίεσης, της πειθούς και της εκπροσώπησης πολιτικών συμφερόντων) αποτελεί μέθοδο την οποία μετέρχονται συχνά εκείνοι που μπορούν να ασκήσουν επιρροή (influencers). Τρείς ημέρες πριν τον δεύτερο γύρο στην εσωκομματική εκλογή του ΚΙΝΑΛ μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και του Γιώργου Παπανδρέου, ο πρώτος κάνει επίδειξη ισχύος μέσω του lobbying και μάλιστα σε ένα “γήπεδο” στο οποίο έχει πρωταγωνιστήσει ο δεύτερος.
Ο ευρωβουλευτής το “δούλευε” εδώ και καιρό, ωστόσο η απόφαση ελήφθη τώρα κι αυτό έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε στην απόφαση του προεδρείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να δώσει σε αίθουσα του ΕΚ στο Στρασβούργο το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου!
Ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε ζητήσει επ΄ αυτού την παρέμβαση της ομάδας των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών και δη του προέδρου της, ο οποίος απεδέχθη την εισήγησή του και υπέβαλε την πρόταση στο προεδρείο του ΕΚ. Έγινε, λοιπόν, γνωστό πως η πρόταση έτυχε της αποδοχής του ΕΚ και η “ονοματοδότηση” προχωράει.
Έτσι, ο ευρωβουλευτής αποδεικνύει δύο πράγματα: πρώτον, πως διαθέτει ευρωπαϊκή επιρροή, επιχειρώντας δι’ αυτού του τρόπου να ακυρώσει τις αιχμές του Γιώργου Παπανδρέου πως δεν έχει διεθνές κύρος, και, δεύτερον, τιμά τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ και ιστορική πολιτική φυσιογνωμία με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα την ώρα που η αντιπαράθεση στα εσωκομματικά περιστρέφεται, μεταξύ άλλων, στο “ποιος είναι περισσότερο …ΠΑΣΟΚ”.