Τι ψωνίσαμε την Black Friday – Το νέο προϊόν που κάνει θραύση
Μπορεί ο τζίρος να μην ήταν ο περσινός (αφού τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά λόγω του lockdown) ωστόσο η κίνηση στις on line αγορές ήταν αυξημένη την Black Friday.
Όπως εκτιμάται η αξία των οnline αγορών από online σούπερ μάρκετ και φαρμακεία θα φτάσει ή και θα ξεπεράσει το 2021 τα 500 εκατ. ευρώ.
Η Διάνα Βουτυράκου και η Τ.Ο Κάτω Κουκουράβας (του ΣΥΡΙΖΑ)
Την προτίμηση των αγοραστών έκλεψαν τα online φαρμακεία και τα σούπερ μάρκετ, ενώ κατακόρυφη ήταν η άνοδος στις πωλήσεις για ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες.
Οι πέντε κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online φαρμακεία ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+209%), οι κρέμες αντιγήρανσης (+164%), τα προϊόντα περιποίησης ματιών (+156%), τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (+149%) και οι ανοιχτές πάνες (+138%). Αντίστοιχα στα online σούπερ μάρκετ παρατηρήθηκε ξεκάθαρη προτίμηση στα κόκκινα κρασιά (+116%), στα ουίσκι (+115%), στη βότκα (+99%), στα ροζέ κρασιά (+91%), και στα λευκά κρασιά (+82%).