Χατζηδάκης: Υπουργείο και υπάλληλοι του ΕΦΚΑ πρέπει να υπηρετούμε τους πολίτες
«Το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ έχουμε μια κοινή υποχρέωση: να κάνουμε καλύτερο τον Οργανισμό και καλύτερη την εξυπηρέτηση των πολιτών» διεμήνυσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, στο 27ο Απολογιστικό Καταστατικό Συνέδριο της ΠΟΣΕ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Όπως επισήμανε, για να διευκολυνθεί η προσπάθεια αυτή, αλλά και να γίνει καλύτερη η καθημερινότητα των υπαλλήλων, έχουν υιοθετηθεί από την κυβέρνηση πέντε διαφορετικά μέτρα τους τελευταίους μήνες.
Ο κ. Χατζηδάκης, αφού παρουσίασε τα μέτρα αυτά, σημείωσε ότι θα έρθει μια συνολική νομοθετική παρέμβαση για τον ΕΦΚΑ, που θα τον μετατρέψει σε έναν σύγχρονο, περισσότερο αποτελεσματικό και λιγότερο γραφειοκρατικό Οργανισμό.
Κατά την τοποθέτησή του, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εξήγησε, ακόμη, πως ο ΕΦΚΑ είναι μετρημένα ο πιο προβληματικός οργανισμός του Δημοσίου. «Είναι ενδεικτικό ότι στην επίσημη έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη του 2020 οι βάσιμες αναφορές που αφορούν στον ΕΦΚΑ από τους πολίτες είναι το 48% του συνόλου των αναφορών!» (για ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Οργανισμούς τους ευρύτερου δημόσιου τομέα και ανεξάρτητες Αρχές), ανέφερε.
Ωστόσο, όπως είπε, εδώ και αρκετούς μήνες έχουν γίνει κινήσεις που είναι τόσο προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού του ΕΦΚΑ, όσο και προς όφελος των ίδιων των υπαλλήλων.