«Do Something GREAT» – Tο νέο τουριστικό σήμα και η νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
«Do Something GREAT» Με αυτό το σήμα που παραπέμπει στον Μέγα Αλέξανδρο, θα τρέχει πλέον η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία παρουσιάστηκε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού σε ειδική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.
Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης Κ.Μ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο τουρισμός δεν είναι απλώς η «βαριά βιομηχανία» του τόπου, «αλλά αναπτυξιακή βάση και τομέας αιχμής για την οικονομία μας.
Ένας χρόνος απαιτητικής εργασίας χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί η νέα καμπάνια, όπως ανέφερε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος: «Απόψε ανοίγει ένας νέος κύκλος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο κομμάτι του τουρισμού. Την τελευταία πενταετία κατακτήσαμε αρκετά. Η νέα καμπάνια μας όπως τη δομήσαμε για να την εξελίξουμε τα επόμενα χρόνια δημιουργήθηκε από πρωτογενές υλικό το οποίο συγκεντρώθηκε τον τελευταίο χρόνο υπό πολύ σκληρές συνθήκες λόγω των περιορισμών της πανδημίας του κορονοϊού. Δομήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδείξει την αυθεντικότητα του προορισμού, της Κεντρικής Μακεδονίας, να αναδείξει ένα τουριστικό αφήγημα ενιαίο για όλη την Περιφέρεια, να ενώσει τα ψηφιδωτά των Περιφερειακών Ενοτήτων και να δημιουργήσει μια σύνθετη εμπειρία, έτσι όπως απαιτεί το σύγχρονο marketing».
Από την πλευρά του ο κ,Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στα 8.514 έργα ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, που υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και στις στοχευμένες δράσεις για τον τουρισμό και τη σύνδεσή του με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα, που όπως είπε φέρνουν προστιθέμενη αξία και ισχυρή δυναμική στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας.
Παρουσιάζοντας τα στοιχεία των τελευταίων ετών στον τουρισμό της Κεντρικής Μακεδονίας, ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε μεταξύ άλλων:
-Τη σταθερή πρωτιά στη χώρα, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε αφίξεις τουριστών.
-Τον αριθμό αφίξεων που ξεπέρασε τα 7 εκατομμύρια ετησίως.
-Τον διπλασιασμό των επισκεπτών στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους.
-Τις 3.000 νέες θέσεις εργασίας στον τουρισμό την προηγούμενη πενταετία.
-Το άνοιγμα σε νέες τουριστικές αγορές – στόχους, όπως το Ισραήλ, η Πολωνία, οι Αραβικές Χώρες και η Ασία.
-Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, σε πρώτη φάση, κατά τους φθινοπωρινούς μήνες κατά 35%.
«Ακόμη και μέσα στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία, ως διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας δεν σηκώσαμε τα χέρια, σηκώσαμε τα μανίκια και δουλέψαμε ακόμα πιο μεθοδικά», είπε ο κ.Τζιτζικώστας και πρόσθεσε: «Δημιουργήσαμε τη ‘Μεγάλη Συμμαχία’ για τον τουρισμό, με όλους τους τουριστικούς φορείς του τόπου μας, τους Οργανισμούς Τουρισμού, τις Ενώσεις Ξενοδόχων, τα Επιμελητήρια και μάλιστα σε συνεργασία με το ΣΕΤΕ, τη Marketing Greece, τη FRAPORT και την AEGEAN, διοργανώσαμε μια μεγάλη ψηφιακή καμπάνια, για την ανάδειξη του τουριστικού μας προϊόντος. Πραγματοποιήσαμε εξειδικευμένες καμπάνιες τουριστικής προβολής σε χώρες του εξωτερικού. Συμμετείχαμε, διαδικτυακά σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Φιλοξενήσαμε και ξεναγήσαμε δημοσιογράφους από όλη την Ευρώπη, την Αμερική και τον Καναδά σε ιστορικά αρχαιολογικά μνημεία, τοπόσημα και τουριστικούς προορισμούς και στις επτά Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας. Και βέβαια στηρίξαμε και συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις επιχειρήσεις του κλάδου και τις θέσεις εργασίας, τόσο με το πρόγραμμα ‘Διέξοδος’ ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, όσο και με το Πρόγραμμα ‘Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα’, όπου έχουν ενταχθεί 152 επενδύσεις στον τουρισμό στην Κεντρική Μακεδονία, συνολικού ύψους 48 εκατομμυρίων ευρώ. Και μετά την φετινή, θερινή τουριστική περίοδο, που είδαμε την αντιστροφή της πτώσης που προκάλεσε από το 2020 το ξέσπασμα της πανδημίας, μπορούμε όλοι πλέον να πούμε ότι δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, αλλά είμαστε πιο ικανοποιημένοι και πιο αισιόδοξοι».
*Το βίντεο της παρουσίασης του νέου τουριστικού σήματος: