Λιανεμπόριο-Θεσσαλονίκη: Το click away δεν έφερε χαμόγελα στους καταστηματάρχες
Υποτονική χαρακτηρίζουν οι έμποροι της Θεσσαλονίκης την κίνηση στην αγορά την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας τους με τη μέθοδο του click away.
Αρκετά είναι όμως τα μαγαζιά που παραμένουν ωστόσο κλειστά, καθώς “το συγκεκριμένο σύστημα δεν λειτουργεί καλά για ορισμένα προϊόντα, που οι καταναλωτές χρειάζεται να δοκιμάσουν, όπως τα ρούχα ή τα παπούτσια, αλλά κι όταν δεν υπάρχει eshop” όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Παντελής Φιλιππίδης.
Οι έμποροι της Θεσσαλονίκης, που άνοιξαν τα καταστήματά τους με καθυστέρηση μίας εβδομάδας, σε σχέση με τις περισσότερες περιοχές της χώρας, ευελπιστούν ότι σύντομα θα ισχύσει το «click-inside», επιτρέποντας τις αγορές εντός του καταστήματος πριν από το Πάσχα.
“Βλέποντας τα επιδημιολογικά στοιχεία και με κάθε σεβασμό στη δημόσια υγεία, θεωρούμε ότι από τη Δευτέρα θα μπορέσουμε να πάμε σε click inside, γιατί παρά την αύξηση των τεστ ημερησίως, έχουμε βελτίωση της εικόνας”, σημειώνει ο κ. Φιλιππίδης, υποστηρίζοντας ότι ούτε το click inside είναι επαρκές, αλλά χρειάζονται «λύσεις πιο συμβατές με την επιβίωση της αγοράς», όπως η «κανονική» λειτουργία των καταστημάτων, με τους αναγκαίους περιορισμούς σε αριθμό καταναλωτών ανά τετραγωνικό και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.