Μπαίνουν οι υπογραφές για την γραμμή 4 του μετρό

 Μπαίνουν οι υπογραφές για την γραμμή 4 του μετρό

(EUROKINISSI/ΙΣΜΗΝΗ ΚΑΡΛΗ)

«Τις επόμενες μέρες θα υπογραφεί η σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες και μέχρι το καλοκαίρι θα αρχίσουν να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό», σύμφωνα με τον Γενικό  Γραμματέα  Υποδομών, Γ. Καραγιάννη.   

Παράλληλα,  προχωρούν οι διαδικασίες για τον προσυμβατικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο της κύριας σύμβασης, που περιλαμβάνει την κατασκευή 15 νέων  σταθμών, θα έχει μήκος 13χλ θα εξυπηρετεί πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές του Λεκανοπεδίου και του κέντρου της Αθήνας, θα αποσυμφορήσει τους υφιστάμενους κεντρικούς σταθμούς Μετρό (κυρίως του Συντάγματος) από την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, ενώ θα εξυπηρετεί και πολλές υπηρείες και εγκαταστάσεις, όπως τα Δικαστήρια, Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κλπ.

«Εκτιμάται ότι η κύρια σύμβαση θα υπογραφεί ως τις αρχές του καλοκαιριού», έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης.

Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις της Αττικό Μετρό, η νέα γραμμή 4 θα περιλαμβάνει 14 σταθμούς και δύο συνδέσεις με τις υπάρχουσες γραμμές του μετρο

Οι θέσεις των σταθμών της δημοπρατημένης Γραμμής 4:

  1. Άλσος Βεΐκου: Τράλλεων και Βείκου
  2. Γαλάτσι: Γαλατσίου και Αγίας Γλυκερίας
  3. Ελικώνος Αγίας Γλυκερίας & Πάρνηθος, πλατεία Ναξίων
  4. Κυψέλη: Πλατεία Κυψέλης
  5. Δικαστήρια: Πάρκο Μουστοξύδη.
  6. Αλεξάνδρας: Μουστοξύδη και Αλεξάνδρα
  7. Εξάρχεια – Αρχαιολογικό Μουσείο
  8. Ακαδημία (ανταπόκριση με τον σταθμό Πανεπιστήμιο): Ακαδημίας, Ιπποκράτους και Σίνα:
  9. Κολωνάκι: Πλατεία Κολωνακίου.
  10. Ευαγγελισμός (ανταπόκριση με τον σταθμό Ευαγγελισμού της γραμμής 3): Πάρκο Ριζάρη
  11. Καισαριανή: Υμηττού και, Βασιλέως Αλεξάνδρου
  12. Πανεπιστημιούπολη: ΕΚΠΑ
  13. Ιλίσια: Πλατείες Κύπρου και Αόρνου, οδός Ινδού
  14. Ζωγράφου: Πλατεία Γαρδένιας (Αλεξανδρή)
  15. Γουδή: Πλατεία Ελευθερίας και Λοχ. Σπηλιωπούλου

Ο κ. Γ. Καραγιάννης,  μιλωντας στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής  και αναφερόμενος στις εξελίξεις στα μεγάλα έργα Υποδομών μέσα στο 2021 ανέφερε πως σύντομα θα ξεμπλοκάρει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το θέμα του δρόμου Πάτρα – Πύργος».

Ακόμη, μίλησε για την επανεκκίνηση σημαντικών έργων, υπογραμμίζοντας:  «Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας που θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης, όπου μόλις στις 24 Μαρτίου καταθέσαμε την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Ακόμα, μέσα στο έτος αυτό, θα δημοπρατήσουμε τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα τεράστιο έργο προϋπολογισμού άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ, με μεγάλη αστική σήραγγα όμοια της οποίας δεν έχει ξανακατασκευαστεί στη χώρα, όπως και τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη προϋπολογισμού περίπου 150 εκατομμυρίων ευρώ», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. 

Σχετικά Άρθρα