Click away και στα e-shop – Τι πρέπει να κάνετε
Σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, συνεχίζεται η αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος.
Έτσι, από την Τρίτη (22/12) και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.
Μάλιστα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή σε ανακοίνωση που εξέδωσε, σημειώνει τα εξής:
«Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή, η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού.
Η διαδικασία διασύνδεσης μέσω του e-καταναλωτής απεικονίζεται ως εξής: