Τι αγοράζουμε στην καραντίνα: Τα προϊόντα με τον μεγαλύτερο τζίρο στο lockdown
Κλεισμένοι μεσ΄τα σπίτια για πολλές ώρες λόγω της καραντίνας οι καταναλωτές αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα.
Έρευνα της εταιρίας Nielsen δείχνει άνοδο (17,1%) των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ από τις μαζικές αγορές που έγιναν στην πρώτη εβδομάδα του lockdown το Νοέμβριο.
Παράλληλα, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης στα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, σε καλλυντικά, στα προϊόντα καθαρισμού και φροντίδας σπιτιού.
Στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που είχαν την μεγαλύτερη κίνηση ήταν οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.
Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.
Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση. Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ