Σκοτωμός για το χαρτί υγείας – Αδειάζουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ
Oι διάδρομοι με τα χαρτιά υγείας στα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ άδειασαν πάλι καθώς οι περιορισμοί στην κυκλοφορία –ως μέσο καταπολέμησης του κοροναϊού- επεκτείνονται εκ νέου.
Μεγάλα brands δήλωσαν την Παρασκευή πως παρατηρείται μεγάλη έλλειψη σε βασικά προϊόντα –κυρίως σε χαρτιά υγείας και προϊόντα καθαρισμού- ειδικά σε ορισμένες πολιτείες, καθώς τα κρούσματα αυξάνονται καθημερινά στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας.
Από το απόγευμα της Παρασκευής, 22 πολιτείες έχουν επιβάλει περιορισμούς που αποσκοπούν στη μείωση της εξάπλωσης του ιού – προκαλώντας πανικό στην αγορά και τους καταναλωτές που τρέχουν για να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα στις μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερ μάρκετ, αψηφώντας τον κίνδυνο που μπορεί να διατρέχουν ακόμα και εκεί μέσα.
Τα χαρτιά υγείας και τα απολυμαντικά μαντηλάκια είναι αυτά που έχουν τη μεγαλύτερη κατανάλωση.
Είναι η δεύτερη φορά φέτος που οι καταναλωτές καταλαμβάνονται από πανικό καθώς τα καταστήματα είχαν σχεδόν λεηλατηθεί τον Μάρτιο.
Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι τώρα η έκταση του προβλήματος πιθανόν να μην είναι τόσο μεγάλη επειδή τα καταστήματα αλλά και οι πολίτες είναι περισσότερο ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι.
Παρόλα αυτά, οι φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες αποκαλύπτουν ότι καταστήματα στις πολιτείες Ουάσιγκτον, Καλιφόρνια, Βιρτζίνια, Ιντιάνα, Οχάιο, Νιου Τζέρσεϋ, Νέα Υόρκη, Μίσιγκαν και Μιζούρι έχουν επηρεαστεί από το κύμα πανικού.
Η ανησυχία των κατοίκων εντείνεται καθώς 40 πολιτείες των ΗΠΑ καταγράφουν ρεκόρ ημερήσιας αύξησης κρουσμάτων κορωνοϊού και 20 πολιτείες υψηλά επίπεδα θανάτων από τoν ιό, ενώ οι κυβερνήτες αναγκάζονται να πάρουν αυστηρά μέτρα περιορισμού σε μια προσπάθεια να αναχαιτίσουν την εξάπλωση της πανδημίας.
Η Σουμπόντα Κουμάρ, ειδικός στην αλυσίδα εφοδιασμού στο Temple University, δήλωσε στην The Daily Beast ότι «οι άνθρωποι έχουν ήδη συσσωρεύσει πολλά από αυτά τα είδη στα υπόγειά τους».
Στη Βιρτζίνια, το ABC8 News αναφέρει ότι ορισμένες μεγάλες αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένων των Kroger και Walmart, βιώνουν ήδη το δεύτερο κύμα πανικού των καταναλωτών.