ΣΚΑΪ κατά Χαρδαλιά: Άστοχη η στόχευση στα ΜΜΕ
Η εισήγηση του Νίκου Χαρδαλιά να δουλέψουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί με λιγότερους παρουσιαστές και καλεσμένους – κάτι το οποίο κάνει ήδη η ΕΡΤ – δεν άρεσε και πολύ στον ΣΚΑΪ και του έγραψαν ένα κείμενο με τίτλο «Η άστοχη στόχευση του κ. Χαρδαλιά» στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι «η τοποθέτηση που προκάλεσε την ενόχληση των εργαζόμενων στα ΜΜΕ, τόσο στο τομέα της ενημέρωσης όσο και της ψυχαγωγίας».
Αναλυτικά το κείμενο:
«Ο υφυπουργός πολιτικής Προστασίας του Πολίτη Νίκος Χαρδαλιάς, ανακοίνωσε τα νέα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, απευθύνοντας συστάσεις στα ΜΜΕ και συγκεκριμένα στη δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση, να δουλέψουν με λιγότερους παρουσιαστές και καλεσμένους.
Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την ενόχληση των εργαζόμενων στα ΜΜΕ τόσο στο τομέα της ενημέρωσης όσο και της ψυχαγωγίας.
Σε μια περίοδο που μετά το πρώτο lockdown, ήρθε το δεύτερο και καλούμε τον κόσμο να μείνει όσο το δυνατόν περισσότερο στο σπίτι, τα δημόσια και ιδιωτικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, καλούνται να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη ένταση, για να ενημερώσουν τους πολίτες περισσότερες ώρες αλλά και να τους ψυχαγωγήσουν καθώς, η «καταραμένη πανδημία» και ο εγκλεισμός έχoυν προκαλέσει στους περισσότερους άγχος και κατάθλιψη.
Μάλιστα την παρούσα στιγμή, οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του ενημερωτικού και ψυχαγωγικού τομέα που προσέρχονται καθημερινά στη δουλειά τους, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας, αλλά και με άγχος και φόβο, το κάνουν με αίσθημα ευθύνης για τις ανάγκες των πολιτών, που μένουν σπίτι.
Χαρακτηριστικό είναι, όπως αναφέρουν άνθρωποι των ΜΜΕ, πως ο κ. Χαρδαλιάς κάνει υποδείξεις και συστάσεις, λες και γνωρίζει τις ανάγκες των τηλεοπτικών μέσων σε ανθρώπινο δυναμικό για να παραχθεί η αυξημένη λόγω των συνθηκών απαιτούμενη ενημέρωση, αλλά και η εναλλακτική ψυχαγωγία, για τους πολίτες που καλούνται να μείνουν μέσα στο σπίτι.
Σίγουρα πάντως αυτό που τους ενόχλησε πιο πολύ -όπως λένε- είναι ότι ο κ. Χαρδαλιάς σε απευθείας σύνδεση από τα τηλεοπτικά μέσα, τα οποία εγκαλεί, στοχοποίησε εργαζόμενους και επιχειρηματίες των ΜΜΕ, στα μάτια του τηλεοπτικού κοινού».