Επίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση για τις εικόνες στα μέσα μεταφοράς
“Η σημερινή εικόνα του Μετρό και ιδιαίτερα στην Στάση Συντάγματος αποτελεί αψευδή μάρτυρα και επιβεβαίωση για την αδυναμία των επικεφαλής του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Και ταυτόχρονα να αναζητήσουν άμεσες λύσεις και μέτρα” τονίζει σε επιθετικό ύφος ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσω του Αναπληρωτή Τομεάρχη Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης, Χρήστου Γιαννούλη.
Μετρό ώρα 8:40: Εικόνες απίστευτου συνωστισμού – Εργαζόμενοι στη μέγγενη κοροναϊού και τηλεργασίας
“Η ατομική ευθύνη που επικαλείται η κυβέρνηση από ό,τι φαίνεται αφορά μόνο τους πολίτες”, συμπληρώνει, μεταξύ άλλων, ο ίδιος.
Αναλυτικά η δήλωσή του!
Αδρανείς και σχεδόν αδιάφορη παραμένει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και οι διοικήσεις των εποπτευόμενων φορέων για τις εικόνες και συνθήκες επικίνδυνου συνωστισμού των επιβατών.
Μόλις λίγο πριν την ενδεχόμενη εφαρμογή ενός νέου LOCKDOWN η κυβέρνηση υιοθέτησε μέτρα για την σταδιακή προσέλευση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα αλλά δεν συμπεριέλαβε κανένα επιπρόσθετο μέτρο για τις Αστικές Συγκοινωνίες Αθήνας Θεσσαλονίκης, τα εναλλακτικά δημόσια μέσα μεταφοράς και το Μετρό της Αθήνας.
Και μόνο η σημερινή εικόνα του Μετρό και ιδιαίτερα στην Στάση Συντάγματος αποτελεί αψευδή μάρτυρα και επιβεβαίωση για την αδυναμία των επικεφαλής του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Και ταυτόχρονα να αναζητήσουν άμεσες λύσεις και μέτρα.
Περιορισμός και συγκεκριμένος αριθμός επιβατών, πυκνότερα δρομολόγια στις Αστικές Συγκοινωνίες και επανασχεδιασμός αν χρειαστεί των γραμμών υψηλής έντασης. Χρήση Τουριστικών λεωφορείων που πλήττονται από την οικονομική κρίση για να ενισχύσουν εκτάκτως τα δρομολόγια των δημόσιων μέσων Συγκοινωνίας.
Η πλήρης αδράνεια όμως δείχνει και κάτι ακόμη πέρα από την αναποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση του άμεσου κινδύνου. Δείχνει την πραγματική άποψη και εκτίμηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις Δημόσιες Συγκοινωνίες που χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο οι ασθενείς οικονομικά τάξεις. Δημόσιες Συγκοινωνίες που επιπρόσθετα μπορούν να συμβάλουν και σε μία πραγματικά πράσινη και οικολογική Ελλάδα.
Καλούμε έστω και την τελευταία στιγμή, τις επόμενες ώρες, ο κ. Καραμανλής και οι επιτελείς του, να καταλάβουν ότι οι καλοπληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας, όπως για παράδειγμα αυτή του πολύπαθου ΟΑΣΘ που κατέβαλε 70 χιλιάδες ευρώ με απευθείας ανάθεση σε διαφημιστική εταιρία για συμβουλευτικές υπηρεσίες δύο μόλις μηνών, δεν αρκούν για να προστατευτεί το επιβατικό κοινό και η δημόσια υγεία πριν είναι παρά πολύ αργά.