Απίστευτο: Το αυτοκίνητο που πιάνει τα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,9”
Η Maserati παρουσίασε το MC20, ένα ξεχωριστό συνδυασμό μηχανολογίας και styling που ανοίγει μια νέα εποχή για την ιταλική μάρκα πολυτελών σπορ αυτοκινήτων.
Με το MC20, η Maserati επιστρέφει στην κατηγορία που πρωταγωνίστησε, αυτή των Supercars που συνδυάζουν την πολυτέλεια και την απόδοση.
Το MC20 είναι ένα Maserati με αξιοσημείωτη αεροδυναμική απόδοση. Η εντυπωσιακή εμφάνιση του κρύβει μια εξαιρετική μηχανολογική μελέτη. Ο νέος κινητήρας 3.000 κ.εκ. V6 Nettuno απόδοσης 630 ίππων, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,9” και τελική ταχύτητα πάνω από 325 χλμ/ώρα.
Το Maserati MC20 σχεδιάστηκε στη Μόντενα και θα κατασκευαστεί στον χώρο όπου τα μοντέλα της μάρκας γεννήθηκαν εδώ και 80 χρόνια. Μια νέα γραμμή παραγωγής δημιουργήθηκε στο Viale Ciro Menotti, στην περιοχή όπου συναρμολογήθηκαν τα αυτοκίνητα GranTurismo και GranCabrio και ολοκληρώθηκε με ένα εντελώς νέο εργοστάσιο βαφής. Το έργο ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2019.
Το MC20 είναι ιδιαίτερα ελαφρύ κάτω από 1.500 κιλά, και χάρη στην ισχύ εξόδου των 630 ίππων, είναι το καλύτερο στη κατηγορία του στον τομέα αναλογίας βάρους/ισχύος, που μειώθηκε στα 2,33 κιλά/ίππο.
Αυτό το ελαφρύ βάρος επιτεύχθηκε χωρίς να θυσιάσει τίποτα από την άποψη της άνεσης. Το MC20 διαθέτει όλα τα στοιχεία που πρέπει να έχουν σήμερα τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου για να ικανοποιήσουν μια σπορ αλλά εξελιγμένη πελατεία, που αναζητά όχι μόνο την απόδοση αλλά και την άνεση και την πολυτέλεια, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Ολόκληρο το πλαίσιο είναι από ανθρακονήματα και σύνθετα υλικά, με τα οφέλη του ελαφρύτερου βάρους, των ταχύτερων χρόνων εργαλείων και της μεγαλύτερης στιλιστικής ελευθερίας στο σχεδιασμό των μορφών. Οι πόρτες της πεταλούδας είναι ένα πολύ προφανές παράδειγμα, της προσπάθειας των σχεδιαστών και των μηχανικών.
Η Maserati παρουσίασε το νέο της σπορ αυτοκίνητο MC20, το οποίο είναι μέρος του προγράμματος που προβλέπει έως το 2023 το λανσάρισμα μιας σειράς νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών.
Η κυκλοφορία του Maserati MC20 και των άλλων μοντέλων θα ενισχύσουν την παρουσία της Fiat Chrysler στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών. Η γερμανική Porsche, η ιταλική Ferrari, η βρετανική Aston Martin και η αμερικάνικη Tesla έχουν σκληρό ανταγωνισμό σε αυτή την κατηγορία.
Το MC20 θα κυκλοφορήσει με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, με αναμενόμενη μια πλήρη ηλεκτρική έκδοση αργότερα.
Η Maserati έχει καθοριστικό ρόλο στο Stellantis, το νέο συγκρότημα που προέρχεται από την προγραμματισμένη συγχώνευση των FCA και PSA. Το κοινό χαρτοφυλάκιο δεν έχει άλλη παγκόσμια μάρκα πολυτελείας εκτός από κορυφαία μοντέλα των φορτηγών Jeep και Ram που πωλούνται σε τιμές πολυτελών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PSA Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος θα διευθύνει τον Stellantis, έχει δηλώσει ότι δεν χρειάζεται να διαλύσει μάρκες μετά τη συγχώνευση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Μικ Mάνλει επενδύει στη Maserati παρά την κακή απόδοση της μάρκας. Η μάρκα είχε ζημία 199 εκατομμύρια ευρώ πέρσι, καθώς οι πωλήσεις της σημείωσαν πτώση 45% παγκοσμίως.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο, που επλήγη σοβαρά από την επιδημία COVID-19, η ζημιά της Maserati ανήλθε σε 99 εκατ. ευρώ και οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 52%.
Ωστόσο, ο Μάνλει εκτιμά ότι πρέπει να αναβιώσει τη μάρκα, η οποία θα έδινε στη Fiat Chrysler ένα βήμα στην κερδοφόρα παγκόσμια κατηγορία πολυτελών οχημάτων εάν η εταιρεία μπορεί να βρει τον σωστό συνδυασμό στυλ, τεχνολογίας και απόδοσης για να ανταγωνιστεί την Tesla, τις γερμανικές μάρκες πολυτελείας και την Ferrari.
Η FCA δήλωσε πέρσι ότι η Maserati θα λάβει σημαντικό μέρος των 5 δισ.ευρώ που είχε προγραμματιστεί για επενδύσεις στην Ιταλία έως το 2021.
Η Maserati νωρίτερα φέτος κυκλοφόρησε μια υβριδική έκδοση του πολυτελούς sedan Ghibli και σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μεταξύ 2021 και 2022 ένα νέο SUV και επανασχεδιασμένα μοντέλα GranTurismo και GranCabrio, τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας.