“Δημιουργική μαθηματική λογική της Ν. Κεραμέως”
Η «δημιουργική» μαθηματική λογική της Ν. Κεραμέως ώστε να πει ότι θα υπάρχουν 17 μαθητές ανά τμήμα «κατά μέσο όρο» είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα που επιδιώκει κάθε γονιός να ξεχάσει πόσους συμμαθητές έχει το παιδί του, στο λεκανοπέδιο της Αττικής οι πληθυσμοί ανά τάξη είναι 23, 24, 25, τόνισε ο αντιπρόεδρος της ΔΟΕ Γιώργος Τρούλης μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Νίκο Ξυδάκη, ο μέσος όρος προκύπτει συνυπολογίζοντας τα μικρά σχολεία των ακριτικών περιοχών κτλ.
Με την κινητοποίηση των εκπαιδευτικών σε εξέλιξη, ενόψει της σχετικής συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ο κ. Τρούλης αναφέρθηκε αναλυτικά στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, υπό το φως των αποφάσεων αλλά και των σχετικών εξαγγελιών της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Σημείωσε ότι το ίδιο το υπουργείο Παιδείας δεν κάνει ουσιαστικό διάλογο με τους εκπαιδευτικούς και τις Ομοσπονδίες, δεν συζητά τα κομβικά θέματα. Σήμερα εν μέσω δεύτερου κύματος πανδημίας, δεν συζητά τους όρους και τις προϋποθέσεις για το άνοιγμα των σχολείων, με την συμβολή των εκπαιδευτικών για να υπάρχει η πραγματική εικόνα στην πολιτική ηγεσία αλλά και στους ειδικούς. Έχουμε επανειλημμένα ζητήσει συνάντηση και με τον ΕΟΔΥ και με την Επιτροπή των λοιμωξιολόγων, όπως είπε, να δώσουμε την πραγματική εικόνα των σχολικών μονάδων και να πάρουμε απαντήσεις σε καίρια ζητήματα για την εκπαιδευτική κοινότητα, τους γονείς και την κοινωνία, όπως τόνισε.
Με έκπληξη ακούσαμε χτες την κ. Κεραμέως, συνέχισε, να ισχυρίζεται ότι κατά μέσο όρο είναι 17 μαθητές ανά τμήμα. Να αποκαταστήσουμε την αλήθεια; Ο εκπαιδευτικός, σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, δεν έχει απέναντί του «μέσο όρο», έχει τους μαθητές της τάξης του. Και νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας στην πρώτη φάση της πανδημίας αύξησε τον μέγιστο αριθμό τους από 22 σε 25. Ξέρουμε πώς βγαίνει ο μέσος όρος, εάν συνυπολογιστεί ένα μονοθέσιο σχολείο σε ακριτική περιοχή και ένα πολυθέσιο σε αστική περιοχή, ο μέσος όρος δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική εικόνα. Είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα, κοροϊδία, ώστε όταν η κοινωνία ακούει από χείλη αρμόδιου υπουργού ότι είναι 17 μαθητές ανά τμήμα ο μέσος όρος να έχει την εντύπωση ότι είναι έτσι. Αλλά ξέρουν πολύ καλύτερα πόσους συμμαθητές έχουν τα παιδιά τους… Οι πληθυσμοί ανά τάξη στο λεκανοπέδιο της Αττικής είναι 23, 24, 25 μαθητές ανά τμήμα, αυτό το 17 δεν ξέρω πραγματικά πού το είδε η κα υπουργός, είναι μία δημιουργική μαθηματική αντίληψη της κυβέρνησης για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.