Εκτός “Διαύγειας”, ακόμα, τα στοιχεία για την καμπάνια των 11 εκατ. σε ΜΜΕ
Θολό παραμένει το τοπίο στη διαφήμιση για την καμπάνια του Covid-19, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του το σάϊτ typologies.gr. Η κυβέρνηση δεν έχει ανοίξει μέχρι σήμερα τα χαρτιά της για το πώς θα υλοποιηθεί.
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
- Αυτή που τρέχει σήμερα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο είναι δωρεάν και δεν περιλαμβάνεται στα 11 εκατ. ευρώ. Θα υπάρξει δεύτερο κύμα για τα δύο Μέσα που θα είναι πληρωτέα. Αυτό το κύμα θα χρηματοδοτηθεί από το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον νόμο το 70% των χρημάτων θα κατευθυνθεί στα πανελλαδικής εμβέλειας media και το 30% στα περιφερειακά. Συνεπώς το ποσό των 7.469.000 ευρώ θα κατευθυνθεί σε πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς (Alpha, Star, ANT1, MEGA, ΣΚΑΪ, Open, ΕΡΤ, Μακεδονία TV), ραδιοφωνικούς σταθμούς (ΕΡΑ), ιστοσελίδες και εφημερίδες. Με τον ν. 4682/2020 αλλάζει η ΠΝΠ και προσδιορίζει πως τα δωρεάν μηνύματα που μεταδίδονται από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας έχουν διάρκεια ως και ένα λεπτό και δεν επιβαρύνονται με κανένα τέλος. Επίσης, με απόφαση μέλους της κυβέρνησης ή και του αρμόδιου υφυπουργού προβλέπεται η συχνότητα μετάδοσης των μηνυμάτων.
- Η υφιστάμενη καμπάνια στα ΜΜΕ, πλην τηλεόρασης και ραδιοφώνου, είναι πληρωτέα, προφανώς, από το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ.
- Η αμοιβή της εταιρείας που ανέλαβε τη διαχείρισή είναι 3%, δηλαδή 330.000 ευρώ. Δεν υπάρχει δυνατότητα για άλλες επιστροφές ή λοιπές επιβαρύνσεις από την πλευρά της διαφημιστικής εταιρείας.
- Δεν προσδιορίζεται τι θα γίνει με τον ειδικό φόρο διαφημίσεων στην καμπάνια που θα ακολουθήσει σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.
- Για το πρώτο ή το δεύτερο μέρος της καμπάνιας δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία στη «Διαύγεια», ούτε σε καμία ιστοσελίδα υπουργείου ή της κυβέρνησης. Αυτά θα δοθούν στο τέλος, στην περίπτωση που το αποφασίσει ή κυβέρνηση, ή μπορούν να ζητηθούν από την αντιπολίτευση με τη μορφή της επερώτησης
Πηγή: typologies.gr